مجتمع آبرسانی به ۵۲۰ خانوار روستایی افتتاح شد 

طی مراسمی با حضور نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، مجتمع آبرسانی روستای درپهن از توابع شهرستان میناب به بهره‌برداری رسید و ۵٢٠ خانوار از نعمت آب بهداشتی سالم بهرمند شدند. به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، صبح پنجشنبه با […]

طی مراسمی با حضور نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، مجتمع آبرسانی روستای درپهن از توابع شهرستان میناب به بهره‌برداری رسید و ۵٢٠ خانوار از نعمت آب بهداشتی سالم بهرمند شدند.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، صبح پنجشنبه با همراهی سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان، سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور و حاج اکبر ابراهیمی، خیّر نیک اندیش و پدر آبرسانی ایران، راهی شهرستان میناب شد.

وی در سفر خود به این شهرستان در بدو ورود به بخش درپهن با استقبال مردمی روبرو شد و با توجه به مطالبه مردم روستای شهید جعفری رپگاه مبنی بر تکمیل آبنمای ورودی این روستا، دستوراتی برای تامین اعتبارات لازم جهت تحقق این مطالبه مردمی صادر کرد.

 

استاندار هرمزگان در ادامه، با افتتاح مجتمع آبرسانی درپهن، پروژه آبرسانی به روستاهای درپهن، رپگاه و اسلام آباد را به بهره‌برداری رساند.

طی این پروژه که با مشارکت بنیاد آبرسانی حاج اکبر ابراهیمی، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه امام سجاد علیه السلام و دولت اجرا شده است ۵.۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۵.۲ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است که ۱۶ کیلومتر از لوله‌های آن توسط حاج اکبر ابراهیمی تهیه شده است‌.

برای بهره‌برداری از این پروژه‌ ۲۵۰ متر مکعب مخزن و ۳۵۰ فقره انشعاب نصب شده است و ۱۹۰۰ نفر در قالب ۵۲۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳۵۰ میلیارد ریال است.