اجرای طرح های سد معبر در فضای رسانه شهری نجف آباد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از اجرای طرح های سد معبر در فضای رسانه شهری خبر داد . امین ایوبی گفت : براساس قانون شهرداری، سدمعبر […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از اجرای طرح های سد معبر در فضای رسانه شهری خبر داد .

امین ایوبی گفت : براساس قانون شهرداری، سدمعبر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها تخلف است اما برخی کسبه با قرار دادن بساط کسب و کارشان در مسیر تردد عابران پیاده، راه آنها را سد می‌کنند .
وی با بیان اینکه کسبه باید بدانند پیاده‌روها که برای گذر عابران هستند، جایی برای بساط نیست و نباید حقوق شهروندی مردم را نادیده بگیرند ؛ گفت : عدم سدمعبر ضمن تأمین و حفظ حقوق شهروندان سبب زیبایی معابر شهر و نیز آرامش و آسایش شهروندان می‌شود. معابر و پیاده‌روها متعلق به عابران پیاده است و همگان باید به حق و حقوق عابران احترام بگذارند.
وی گفت: از این رو اتاق اندیشه ورز کمیته شهروندی موضوع سد معبر را بر روی فضای رسانه شهری اجرا نمود .