احداث مسیر ارتباطی بوستان وفا به پردیس تئاتر مشهد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این مطلب، اظهار کرد: احداث مجموعه بزرگ تئائر شهر با هدف حفظ و صیانت از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود و پرورش استعداد‌های هنرمندان بومی در زمینه هنر‌های نمایشی در حال احداث است. وی ادامه داد: باتوجه به قرارگیری این مجموعه در مجاورت […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری با بیان این مطلب، اظهار کرد: احداث مجموعه بزرگ تئائر شهر با هدف حفظ و صیانت از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود و پرورش استعداد‌های هنرمندان بومی در زمینه هنر‌های نمایشی در حال احداث است.

وی ادامه داد: باتوجه به قرارگیری این مجموعه در مجاورت بوستان وفا و به جهت دسترسی مناسب شهروندان، پروژه ای تحت عنوان مسیر ارتباطی بوستان وفا به پردیس تئاتر شهر در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۹ مشهد تصریح کرد: این پروژه از اواسط خرداد ماه آغاز و در حال حاضر در مرحله زیرسازی و طراحی مسیر است.

اصغری عنوان کرد: در طراحی این پروژه، مسیری تحت عنوان باغ ایرانی مزین به سردیس هایی از پیشکسوتان عرصه هنر با هدف تجلیل از مقام مفاخر فرهنگی و نمادها و المان های فرهنگی مرتبط با تئاتر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات اجرایی این پروژه پیاده رو سازی مسیر، جانمایی آبنما، احداث فضای سبز، نصب تجهیزات روشنایی و … خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ مشهد خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در دستور کار این منطقه قرار گرفته است و طبق پیش بینی های صورت گرفته تا پایان پاییز ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.