پیام تبریک شهردار کاشمر به مناسبت فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشمر ، مهندس کوهسرخی شهردار کاشمر در پیامی فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است: “تاریخ معاصر ملت ایران همواره افتخارات گرانمایه ای را به همراه داشته ،۱۲ فروردین روز آغازین حکومت الهی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشمر ، مهندس کوهسرخی شهردار کاشمر در پیامی فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: “تاریخ معاصر ملت ایران همواره افتخارات گرانمایه ای را به همراه داشته ،۱۲ فروردین روز آغازین حکومت الهی در کشور و عیدی ارزشمند برای ملت بزرگ و قهرمان ایران است. ۱۲ فروردین سال ٥٨ روز سرنوشت سازی بود که با عزم تاریخی مردم همیشه در صحنه حماسه‌ای ماندگار رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به نظام مقدس جمهوری اسلامی جاودانه ساخت. این روز مبارک سالروز استقرار و تثبیت نظام و روز تجلی حضور مردم ایران در تعیین سرنوشت خود است. اینجانب با تبریک مجدد سال نو حلول ماه زیبای رحمت و مغفرت خدا را نیز تبریک گفته و روز بزرگ و فراموش نشدنی١٢ فروردین را محضر رهبر معظم انقلاب، دولتمردان، ملت شریف ایران و شهروندان شهر کاشمر تبریک و تهنیت می‌گویم. سر بلندی و سر افرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اصغر کوهسرخی شهردار کاشمر”