کلنگ ساختمان ستاد ۱۲۵ آتشنشانی زده شد

شهردار بندرعباس گفت: ساختمان ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتشنشانی قلب یک سازمان است که این ستاد فرماندهی به مرکزیت شهر بندرعباس است.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _ هرمزگان_ مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آیین کلنگ زنی ساختمان ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتشنشانی که با حضور عضو شورای شهر بندرعباس جناب آقای حجت الاسلام حیدری سراجی و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار شد ضمن تبریک روز شوراها با بیان اینکه شورا همیشه در کنار ما برای حل مشکلات و مسائل مردم گام برداشتند عنوان کرد: شورا همیشه در کنار ما و همراه ما برای حل مشکلات مردم بوده است حتی در خصوص این برنامه کلنگ زنی که قرار شد بخاطر برنامه روز شوراها در قشم به روز دیگری موکول شود آنها اعلام کردند کار نباید به یکروز به تعویق بیوفتد و الحمدالله امروز کلنگ این ساختمان زد شد.

نوبانی به مجموعه آتشنشانی و خدمات شایسته این قشر از جامعه اشاره کرد و بیان داشت ؛ واقعا مجموعه آتشنشانی همیشه و بسرعت پای کار بودند و در بدترین شرایط برای خدمت به مردم آماده بودند تا بتوانند از جان و مال مردم در برابر حوادث محافظت کنند.

شهردار بندرعباس به ساختمان مرکزیت ستاد ۱۲۵ آتشنشانی اشاره کرد و افزود: ساختمان ستاد فرماندهی قلب یک سازمان است فرماندهی یعنی  راهبردی کردن آن سازمان که اگر نیروهای متخصص در سازمان باشند و طبق دستورالعمل و هدایت خاصی به آن دستورالعمل عمل نکنند آن سازمان از هم می پاشد و در واقع  این ساختمان که مرکزیت ستاد ۱۲۵ آتشنشانی است که در بلوار امام حسین (ع) است و در واقع می توان گفت مرکزیت کل شهر بندرعباس است و دسترسی آن نیز خیلی خوب است.

نوبانی به تعداد بی شماره پروژ های مجموعه شهرداری که در حال انجام است نیز اشاره داشت و تصریح کرد: امروز پروژه های شهرداری خیلی زیاد است که همه شاهد افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها در هفته و در این مراسمات هستید و در سال های قبل پروژه ها کم بود و فقط سالی دو بار در هفته ی دولت و دهه فجر این پروژه ها به بهره برداری می رسید اما امروز ما گاهی دو پروژه در یک هفته داریم و خدا رو شکر پروژه های مجموعه شهرداری زیاد است.

وی در پایان به اتمام این پروژه تا پایان سال اشاره کرد و بیان داشت: امیدوارم با همت و تلاش این پروژه را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.