حمایت شهرداری از هنرمندان با ایجاد امکانات و فضاهای مناسب/ تداوم حمایت شهرداری از هنرمندان

شهرداران آنلاین/ شهردار شاهرود با اشاره به حمایت شهرداری از هنرمندان با ایجاد امکانات و فضاهای مناسب، گفت: تداوم حمایت شهرداری از هنرمندان از ضرورت ها است . به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی به لزوم مشارکت هنرمندان در مدیریت شهری تاکید داشت و افزود: در تلاشیم با رویکردی جدید از […]

شهرداران آنلاین/

شهردار شاهرود با اشاره به حمایت شهرداری از هنرمندان با ایجاد امکانات و فضاهای مناسب، گفت: تداوم حمایت شهرداری از هنرمندان از ضرورت ها است .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی به لزوم مشارکت هنرمندان در مدیریت شهری تاکید داشت و افزود: در تلاشیم با رویکردی جدید از ظرفیت هنرمندان بهره مند شویم و در راستای حمایت از هنرمندان بیش از گذشته تلاش نماییم.

وی ضمن بیان این مطلب که شهر گالری هنرمندان خواهد شد، ابراز داشت: اولین گالری روباز در مساحت ۳کیلومتر در پیست دوچرخه سواری البرز شرقی با همکاری شرکت معادن البرز شرقی رقم خواهد خورد.

شهردار شاهرود از تغییر کاربری ساختمان اداری شهرداری قدیم به فضای سبز خبر داد و اعلام داشت: باغ شهر محلی برای ارائه جدیترین آثار هنرمندان و ایجاد بستر مناسب برای برگزاری فستیوال های هنری و استیج روباز شهری(تئاتر خیابانی، موسیقی خیابانی و…) خواهد بود.

حاج محمد علی استفاده از ظرفیتهای هنری شهر را در فضا سازی ساختمان مدیریت شهری خواستار شد و عنوان داشت: این ظرفیت می تواند گامی بلند در راستای معرفی هنرمندان و ارج نهادن به فرهنگ و هنر شهرستان باشد.

وی در پایان با بیان اینکه محوطه باغ ایرانی در اختیار هنرمندان قرار دارد تا با استفاده بهینه از محوطه این مجموعه بتوانند نمایشگاههای متعدد هنری و برگزاری ورکشاپ های را رقم بزنند، ابراز داشت: با همت و تلاش مضاعف توانسیم با استفاده از ظرفیت هنری شهرستان در راستای بکارگیری تعدادی از زندانیان اقدام نماییم.