سه شنبه های پاسخگویی؛ملاقات غیر حضوری شهردار بومهن برگزار شد

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن؛ به منظور حفظ سلامت شهروندان به واسطه شیوع ویروس کرونا، ملاقات مردمی ۴ خرداد ماه شهردار با شهروندان محترم به صورت تلفنی انجام شد.   در این جلسه حسین موسوی درخواست های شهروندان شامل ۱۰ پرونده مرتبط با مباحث شهرسازی و عمران را مورد رسیدگی قرار داد و دستورات لازم را در […]

شهرداران آنلاین/به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن؛ به منظور حفظ سلامت شهروندان به واسطه شیوع ویروس کرونا، ملاقات مردمی ۴ خرداد ماه شهردار با شهروندان محترم به صورت تلفنی انجام شد.
 
در این جلسه حسین موسوی درخواست های شهروندان شامل ۱۰ پرونده مرتبط با مباحث شهرسازی و عمران را مورد رسیدگی قرار داد و دستورات لازم را در چارچوب ضوابط صادر کرد.
 
شهردار بومهن افزود:خوشحالیم که بستری فراهم شده تا به صورت مستقیم شنوای دغدغه ها و مطالبات مردم باشیم. به خصوص در شرایطی که کرونا امکان برگزاری جلسات ملاقات مردمی حضوری را از ما سلب کرده است .در این گفتگوهای تلفنی ارتباط ما با مردم و شهروندان حفظ شده و این ارتباط مستقیم و مستمر ادامه دارد.
 
یادآور می شود: پاسخگویی عمومی شهردار بومهن با شهروندان روز های سه شنبه هر هفته در سال جدید نیز طبق هماهنگی قبلی با واحد روابط عمومی و تکمیل فرم درخواست ملاقات انجام می شود .