آیین کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری کوشکنار برگزارشد

مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری کوشکنار  برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین _ هرمزگان _ طی مراسمی که با حضور  مهندس صادقی پور مدیرکل محترم دفتر امور شهری استانداری هرمزگان ،مهندس پیرآراسته شهردار محترم کوشکنار ،معاون فرماندار مهندس مبارک قاسمی ، مهندس مقصودی نسب بخشدار و شهرداران شهرهای پارسیان، دشتی و خمیر و امام جمعه و شیوخ شهر و اعضای شورای شهر کوشکنار و دشتی و همچنین تعدادی از شهروندان و معتمدین و پرسنل زحمتکش شهرداری برگزار شد.

مهندس صادقی پور ضمن تبریک به مردم کوشکنار ، از پیگیری های و تلاش های بی وقفه مهندس پیرآراسته شهردار کوشکنار که در این مدت زحمات زیادی را متحمل شدند و پیگیری های زیادی داشتند، اظهار امیدواری کرد و بیان کرد: کلنگ این ساختمان امروز به زمین زده شد و هرچه سریعتر عملیات اجرایی این ساختمان شروع و ان شاالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این ساختمان جدید باشیم.

مهندس پیرآراسته در این مراسم  ضمن تشکر از حمایت ها و مساعدت های مهندس صادقی پور ، عنوان کرد: این ساختمان با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع در ۲طبقه و در زمینی به مساحت ۲۴ هزار مترمربع خواهد بود و بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهیم کرد .

گفتنی است در پایان این مراسم کلنگ این پروژه توسط مدیرکل محترم دفتر امور شهری استانداری هرمزگان مهندس صادقی پور بر زمین زده شد.