شهردار تبریز: دو پارک تل امیر و ستارخان در روزهای آینده افتتاح می شود 

شهرداران آنلاین/به گزارش شهریار، پارک ستارخان به عنوان یکی از پروژه‌های ساماندهی و تقویت مناطق کم‌برخوردار در حوزه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز واقع و با تلاش همکاران منطقه طراحی و اجرا شده و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد. پیش از این گورستان ستارخان در یکی از مناطق کم برخوردار تبریز به معضلی تبدیل شده […]

شهرداران آنلاین/به گزارش شهریار، پارک ستارخان به عنوان یکی از پروژه‌های ساماندهی و تقویت مناطق کم‌برخوردار در حوزه منطقه ۱۰ شهرداری تبریز واقع و با تلاش همکاران منطقه طراحی و اجرا شده و در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پیش از این گورستان ستارخان در یکی از مناطق کم برخوردار تبریز به معضلی تبدیل شده بود که بهداشت و امنیت و آرامش اهالی منطقه را تهدید می کرد که شهرداری تبریز با همراهی و تعامل تمام مدیران شهری، امام جمعه تبریز، دادستان و رئیس کل دادگستری استان و مطالبه اهالی این منطقه، احداث پارک ستارخان را در دستور کار خود قرار داد.

در این پارک ۳۵هزار متر مربعی، فضای بازی کودکان، زمین ورزشی، فضای فرهنگی و کتابخانه در دل فضای سبز احداث و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مقصد بعدی بازدید شهردار تبریز پارک تل امیر بود. این پارک به وسعت حدود ۹۵۰۰ متر مربع در مسیر ما بین صدرالشعرا و احمد آباد (تل ّ امیر) واقع شده است و با افتتاح آن ۳۰ هزار متر مربع به فضای سبز حوزه منطقه یک اضافه می شود.