مساعدت نمایندگان تبریز در موضوع نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی می خواهیم کمک حال مدیریت شهری در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و پیگیر دریافت سهمیه تبریز از محل اتوبوس های وزارت کشور باشند. یعقوب وحیدکیا در چهارمین نشست از سلسله نشست های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ ناوگان اتوبوسرانی تبریز […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی می خواهیم کمک حال مدیریت شهری در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و پیگیر دریافت سهمیه تبریز از محل اتوبوس های وزارت کشور باشند.
یعقوب وحیدکیا در چهارمین نشست از سلسله نشست های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ ناوگان اتوبوسرانی تبریز نزدیک به ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حال ارائه خدمت به شهروندان داشت و اکنون تهعدات کاری برخی خودروها تمام شده و برخی نیز عمر ۱۰ ساله خود را طی کرده و فرسوده شده اند.
وی با اشاره به اینکه ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در پنج سال اخیر از ناوگان اتوبوسرانی شهر تبریز کاسته شده است، افزود: این در حالی است که طی این مدت اتوبوس جدیدی برای جایگزین کردن خریداری نشده بود.
وحیدکیا با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل عمومی چالش جدی وجود دارد که در همین راستا ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود، ادامه داد: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس سهمیه تبریز از وزارت کشور است که مبالغ پیش پرداخت مالی آن طی سه مرحله توسط شهرداری تبریز واریز شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه از این تعداد، تنها ۱۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه شده است و در این راستا از نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی می خواهیم با پیگیری های خود سهم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز را در اولویت وزارت کشور قرار دهند.
سلسله نشست های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.

منبع خبر