شورای پنجم منافع شهر را بر هر چیز ترجیح داد

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا حیدری، امروز و درابتدای یکصد وسی و چهارمین جلسه علنی شواری شهر، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام فراز و نشیب‌های آن برگزار شد، انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم. وی […]

شهرداران آنلاین/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضا حیدری، امروز و درابتدای یکصد وسی و چهارمین جلسه علنی شواری شهر، افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با تمام فراز و نشیب‌های آن برگزار شد، انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک می گوییم.
وی با بیان اینکه تجربه ما در دوره حضور آیت الله رییسی در تولیت آستان قدس رضوی توأم با تدبیر و درایت و همراه با کمک به مدیریت شهری بود، اظهارکرد: خیلی از مشکلات در دوره حضور آقای رییسی با کمک و مشاوره حل شد، اکنون نیز برای ایشان آرزوی موفقیت و تحقق وعده‌ها و برنامه‌هایشان در کرسی ریاست جمهوری داریم.
رییس شورای شهر مشهد اضافه کرد : برای منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر نیز آرزوی موفقیت و بهروزی داریم .
حیدری تصریح کرد: خوشبختانه شهر بر مدار توسعه و سازندگی قرار دارد و شورای پنجم آمادگی دارد تمام تجربیات، دغدغه‌ها و برنامه‌های پیش رو و آنچه رخ داده و باید رخ بدهد را در اختیار نمایندگان جدید قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه باید توجه داشت که بخشی از پروژه ها از دل تعاملات اعضای شورا با مردم بیرون می آید؛ خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های شاخص شهر محصول تعاملات اعضای شورا با دستگاه‌ها و نهادهای بالادستی و یا مردم بوده است.
رییس شورای شهر مشهد ادامه داد: پروژه صد هکتاری شهرک شهید باهنر در دیدار اعضای شورا با تولیت محترم آستان قدس رضوی، حجت الاسلام مروی و بر اساس پیشنهاد اعضا و بررسی و موافقت تولیت محقق شد، همچنین پارک اردیبهشت، تقاطع غیر همسطح مصلی، اتصال ابوطالب شمالی و جنوبی و پروژه‌های از این دست نیز به خواست مردم اجرا شد.
حیدری با بیان اینکه امروز از تلاش همکاران خود، شهردار و معاونان وی، بدنه پرتلاش کارشناسی شهرداری، مهندسین، مدیران و تک‌تک کارکنان که فداکارانه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم؛ اظهارکرد: علاوه بر این تعامل شهرداری با حوزه ملی و استانی کمک بزرگی برای اتفاقات ارزشمند شهر مشهد بوده است.
وی با اشاره به اینکه برخی می خواهند بدانند حال این روزهای شورای شهر چگونه است؟! تصریح کرد: حال شورا خوب است زیرا شهر امام رضا(ع) را آبادتر کردیم و پاک و زیبا تحویل می‌دهیم. حال شورا خوب است به این دلیل که این دوره در شرایطی پایان یافت که اکثریت پروژه‌های پیش‌بینی شده به پایان رسیده و یا در روزهای آتی پایان خواهد یافت.
رییس شورای شهر مشهد افزود: حال شورا خوب است چرا که رویکرد انسان محوری در شهر با اجرای پروژه‌های پیاده روسازی، پیاده مداری و خطوط دوچرخه در وضعیت مطلوبی قرار دارد و بهانه‌های زیادی برای خوب بودن حال شورا وجود دارد.
حیدری اضافه کرد: حالمان خوب است از اینکه وقتی اطراف حرم مطهر قدم می زنیم به مانند گذشته دیگر روی خاک و گِل راه نمی رویم بلکه خیابان‌ها و ره باغ های ایجاد شده رضایت شهروندان و زائرین را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: امروز اگر به توس و آرامگاه فردوسی سر بزنیم دیگر در مقابل گردشگران و فرهنگ دوستان شرمنده نیستیم و کاری در شان و جایگاه فردوسی بزرگ انجام شده است.
رییس شورای شهر مشهد افزود: اما حال بدی نیز داریم حال ما بد است از اینکه نتوانستیم به برخی از وعده‌های خود عمل کنیم و از این جهت از مردم عزیز عذر خواهی می‌کنیم، اما در مجموع حال ما خوب است چون توفیق خادمی و نمایندگی مردم را به عهده داشتیم و این افتخار بزرگی است.