پروژه های بزرگ زیرساختی شهر یاسوج در گام آخر/ خبرهای خوش شهردار یاسوج برای شهروندان

شهرداران آنلاین/شهردار یاسوج در بازدید از پروژه های بزرگ زیرساختی مرکز استان گفت: همه پروژه های بزرگ عمرانی شهر با جدیت در حال فعالیت هستند. به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم گفت: پروژه پل چهارم که یک نیاز اساسی برای شهر یاسوج بود را زمانی که تحویل گرفتم در حد فونداسیون بود ولی اکنون سه […]

شهرداران آنلاین/شهردار یاسوج در بازدید از پروژه های بزرگ زیرساختی مرکز استان گفت: همه پروژه های بزرگ عمرانی شهر با جدیت در حال فعالیت هستند.
به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم گفت: پروژه پل چهارم که یک نیاز اساسی برای شهر یاسوج بود را زمانی که تحویل گرفتم در حد فونداسیون بود ولی اکنون سه دهانه از چهار دهانه این پل تکمیل شده است و ساخت عرشه دهانه چهارم نیز هم اکنون در حال انجام است.
وی ادامه داد: زیرگذر پل امام سجاد (ع) شهر یاسوج نیز به اتمام رسیده است و همزمان با تکمیل نیز به بهره برداری خواهد رسید.
مقدم با اشاره به اهمیت ادامه مسیر پل چهارم به سمت سروک گفت: پل چهارم اگر مسیر خروجی نداشته باشد، کارایی لازم را نیز نخواهد داشت و به همین دلیل مسیر اتصال پل چهارم به سمت جاده سروک را در دستور کار قرار دادیم.
 
وی در خصوص این پروژه نیز بیان داشت: خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش نیروهای شهرداری، تملک صد در صدی این مسیر تا اتصال به جاده سروک صورت گرفت و مسیر کاملا آزادسازی شده است.
شهردار یاسوج بیان داشت: هم اکنون عملیات های زیرسازی و اجرای جداول دفع آب های سطحی این مسیر توسط چند اکیپ در حال اجراست.
نستهن مقدم همچنین در بازدید از پروژه بزرگ ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی (ره) ابراز داشت: این پروژه یکی از شریان های حیاتی شهر یاسوج است ۳۰ سال معطل مانده بود که طی دو سال گذشته با کار و فعالیت شبانه روزی اکنون در مراحل پایانی است.
وی تاکید کرد: عملیات های تسطیح و زیرسازی در سه نقطه همزمان در حال اجراست و بخش قابل توجهی از جداول دفع آب های سطحی این محور نیز اجرا شده است و بزودی بخشی از این مسیر آماده آسفالت خواهد شد.
 
مقدم همچنین بیان داشت: پس از راه اندازی خطوط اتوبوس های شهری در یاسوج که از ۱۰ سال پیش تعطیل شده بودند، در حوزه مبلمان شهری طی چند روز گذشته اقدامات خوبی صورت گرفت که از جمله می توان به نصب ۱۵ سایبان جدید ایستگاه اتوبوس اشاره کرد.
شهردار یاسوج گفت: در بحث مبلمان شهری و رفاه شهروندان، نیمکت های شهری و سطل زباله برای معابر مرکز شهر خریداری شده اند که طی روزهای آتی در سطح شهر نصب و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.
نستهن مقدم به بازدید هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری از کارخانه بازیافت نیز اشاره کرد گفت: این کارخانه یک نیاز مهم برای سلامت شهروندان شهر یاسوج بود که با تلاش صورت گرفته و جذب سرمایه گذار راه اندازی خط تفکیک و بازیافت پسماند شهری، این کارخانه نیز در گام آخر است.
وی بیان کرد: تمامی مراحل ساخت قطعات کارخانه که از جدیدترین و بروزترین کارخانه های کشور می باشد به اتمام رسیده است و هم اکنون سوله و زیرساخت های اداری نیز در حال تکمیل است.
مقدم تصریح کرد: تمامی امکانات زیرساختی لازم شامل آب، برق، گاز و جاده آسفالت این کارخانه اجرا شده است.
شهردار یاسوج تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی اجرای پروژه که از طرف سرمایه گذار ارائه شده است، تا هفته اول خرداد شاهد بهره برداری این پروژه بزرگ زیرساختی خواهیم بود.
 
مقدم به دیگر پروژه در حال اجرای شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: پروژه پارک ۱۰ هکتاری امید یکی دیگر از پروژه های مهم و بزرگ شهر یاسوج است که تمامی مراحل انعقاد قرارداد اجاره بستر با تعامل خوب اداره کل آب منطقه ای استان انجام شده است و هم اکنون نیز مراحل تهیه خاک نباتی و ساخت جداول دفع آب های سطحی در حال اجراست.
وی تصریح کرد: از آنجا که تعریف پارک برخلاف برخی باورهای غلط، صرفا ایجاد فضای چمن و ایجاد مسیر دسترسی نیست، با بهره گیری از تجربیات قبلی و جهت جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند گذشته و لزوم انجام کار ایمن و درست، مطالعه و طراحی این پارک به یکی از مشاوران برجسته و باسابقه کشور واگذارشده است که طراحی در خور شان شهر و شهروندان داشته باشیم.
شهردار یاسوج تاکید کرد: با مساعدت استاندار محترم در خصوص تامین منابع اعتباری، تلاش لازم برای بهره برداری از این پروژه ارزشمند تا پایان شهریور انجام خواهد گرفت.