اختصاص ۲۱۰ میلیارد اعتبار حق آلایندگی به شهرداری دوگنبدان/ تعریف پروژه های مشترک با شرکت نفت

رضا قشقایی شهردار دوگنبدان گفت: از حق آلایندگی سال ۹۳ افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است. شهردار دوگنبدان تصریح کرد: این میزان اعتبار برای توسعه فضای سبز توسعه حمل و نقل استفاده خواهد شد و در همین راستا نیز اقداماتی اعم از خرید وسیله نقلیه و حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی برای مجموعه شهرداری انجام […]

رضا قشقایی شهردار دوگنبدان گفت: از حق آلایندگی سال ۹۳ افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: این میزان اعتبار برای توسعه فضای سبز توسعه حمل و نقل استفاده خواهد شد و در همین راستا نیز اقداماتی اعم از خرید وسیله نقلیه و حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی برای مجموعه شهرداری انجام شده است.
قشقایی عنوان کرد:از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به دلیل اینکه شهرداری دوگنبدان پروژه نداشت اعتباراتی نیز دریافت نکرده است.
وی با اشاره به تعامل خوب شرکت نفت با شهرداری دوگنبدان، گفت: شرکت نفت در حوزه لجستیک و مواقع بحران با شهرداری دوگنبدان همکاری لازم را داشته است.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: پروژه های مشترکی را برای دوگنبدان تعریف کردیم که با مشارکت نفت انجام می شود که فضای سبز و اصلاح هندسی و اصلاح و بازگشایی معابر جزو این پروژه ها می باشد.
قشقایی اضافه کرد: حدود ۳ پروژه کلان که از سنوات گذشته جا مانده اند و باید تعیین تکلیف شوند.
شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: این پروژه ها اعم از پروژه دریاچه مصنوعی پارک سادات کانال های سطحی شهر به طول ۳۵ کیلومتر که باید کار شود و هزینه ای افزون بر ۳هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال می باشد، پروژه ورودی ها را به نفت معرفی کرده ایم تمام اینها در حوزه مسئولیت اجتماعی نفت بوده و پیگیر آن هستیم.
قشقایی بیان کرد: مسئولیت این پروژه ها باید در وزارتخانه توسط وزیر نفت و کارگروه مشخص تعیین تکلیف شود، در حوزه معاونت عمرانی وزارت نفت از حوزه اعتبارات محرومیت زدایی و اعتبارات، این پروژه ها تعیین تکلیف شوند.
وی افزود: مقدمات و پیگیری های اولیه توسط ما در شهرستان انجام شد و در وزارتخانه نیز توسط استاندار و نماینده مردم گچساران و حوزه معاونت عمرانی انجام و تخصیص هایی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

منبع خبر