آئین تکریم و معارفه سرپرست ادارات کل امور مالی و حسابرسی شهرداری شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در آئین تکریم و معارفه سرپرست ادارات مالی و حسابرسی شهرداری شیراز که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد، سعید مصفا معاون مالی و اقتصادی ضمن تقدیر و تشکر از روسای پیشین اداره کل امور مالی و حسابرسی گفت : […]

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در آئین تکریم و معارفه سرپرست ادارات مالی و حسابرسی شهرداری شیراز که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد، سعید مصفا معاون مالی و اقتصادی ضمن تقدیر و تشکر از روسای پیشین اداره کل امور مالی و حسابرسی گفت : تغییر وتحول لازمه ارتقای یک مجموعه است و با تغییر مدیران، افکار و برنامه های جدید پدیدار شده و حرکت رو به جلو استمرار می یابد.
مصفا با بیان اینکه این تغییرات برای همه ما درس بزرگی است خاطرنشان کرد: آنچه از انسان به جا می ماند چیزی جز یک خاطره و نام نیست و همه ما بایستی تلاش کنیم با رفتار و اتخاذ تصمیمات شایسته در دوران مسئولیت خود ضمن جلب رضای حق تعالی، خاطره ای خوش و ماندگار از خود به جای بگذاریم.
مصفا ضمن تشریح ویژگی های خاص حوزه مالی و اقتصادی، افزود : رشد و ارتقای این حوزه، مهم ترین هدف و اولویت اصلی ما خواهد بود و این امر جز با همدلی و انسجام مجموعه محقق نخواهد شد.
در این مراسم خشایار معصومی به سمت سرپرست جدید اداره کل امور مالی، امیر عوض پور به سمت سرپرست اداره کل حسابرسی منصوب و از خدمات روسای پیشین این ادارات سعیدی و منصور آبادی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
شایان به ذکر است خشایار معصومی پیش از این در سمت رییس اداره حسابداری و امیر عوض پور در سمت معاون مدیر کل امور مالی مشغول به خدمت بوده اند.

منبع خبر