آتش‌سوزی انبار ضایعات در برخوار با تلاش ۷ ساعته آتش‌نشانان اطفاء شد

مسئول آتش‌نشانی حبیب آباد گفت: آتش‌سوزی یک انبار ضایعات واقع در محور حبیب آباد اصفهان، مقابل روستای علی آباد ملاعلی با تلاش ۷ ساعته آتش‌نشانان حبیب آباد، دولت آباد و اصفهان اطفاء شد. مسیح آریافر مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری حبیب آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای برخوار اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی انبار ضایعات […]

مسئول آتش‌نشانی حبیب آباد گفت: آتش‌سوزی یک انبار ضایعات واقع در محور حبیب آباد اصفهان، مقابل روستای علی آباد ملاعلی با تلاش ۷ ساعته آتش‌نشانان حبیب آباد، دولت آباد و اصفهان اطفاء شد.
مسیح آریافر مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری حبیب آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ندای برخوار اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی انبار ضایعات واقع در محور حبیب آباد اصفهان، مقابل روستای علی آباد ملاعلی به آتش‌نشانی گزارش شد.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان حبیب آباد در محل حادثه، به علت گستردگی حریق از آتش‌نشانی اصفهان و دولت آباد نیز برای اطفاء این حریق کمک گرفته شد که هر کدام با یک دستگاه اطفائیه به محل اعزام شدند.

آریافر خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی حبیب آباد نیز با دو دستگاه اطفائیه، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تانکر آب‌رسان به محل حادثه اعزام شد و همه آتش‌نشانان شیفت استراحت به محل حادثه فراخوان شدند.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری حبیب آباد با بیان اینکه این حریق در سه مرحله اطفاء شد، تصریح کرد: آخرین مرحله اطفاء حریق این حادثه ساعت ۲۳ بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه این حادثه هیچ خسارت جانی نداشت، عنوان کرد: نهایتا این حریق با تلاش ۷ ساعته آتش‌نشانان حبیب آباد، دولت آباد و اصفهان به صورت کامل اطفاء شد.