آرام‌سازی معابر منطقه ۴ برای تردد ایمن و آسان شهروندان

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح گسترده بهسازی و آرام‌سازی معابر منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۴٣٠٠ متر طول از معابر بوستان‌ها و پیاده‌روها برای سهولت و ایمنی تردد شهروندان مناسب‌سازی شده است. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۴، […]

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح گسترده بهسازی و آرام‌سازی معابر منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود ۴٣٠٠ متر طول از معابر بوستان‌ها و پیاده‌روها برای سهولت و ایمنی تردد شهروندان مناسب‌سازی شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری  منطقه ۴، عبدالمطلب توجهی با بیان این مطلب گفت: پروژه بهسازی و مناسب سازی معابر منطقه ۴ در قالب پروژه های کوچک مقیاس توسعه محلی از ابتدای سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفت و تا کنون ۴٣۵٠ متر طول از معابر در بیش از ۸ نقطه از منطقه اجرایی شده است.
او افزود: طرح پروژه مناسب سازی پیاده رو ها از طریق  تخریب کامل پیاده روهای فرسوده و نامناسب قدیمی ، ایجاد تراز سطحی مناسب با موقعیت ، اصلاح جدول و شبکه آبهای سطحی و سپس اجرای کامل پیاده رو در محلات ۲۰ گانه در حال انجام است.
معاون شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: همسطح سازی دریچه و اجرای دور درختی از دیگر اقدامات پیاده روسازی این حوزه  است که با همکاری نواحی به طور مستمر اجرایی می شود.

منبع خبر