آزادسازی ۲ ایستگاه مترو در دستور کار منطقه ۷ اصفهان قرار دارد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی محل احداث دو ایستگاه خط دو متروی این کلان‌شهر در دستور کار منطقه هفت قرار گرفته و حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی آن در نظر گرفته شده است. مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به اینکه از ۲۳ ایستگاه خط دو متروی اصفهان، دو ایستگاه آن در محدوده […]

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی محل احداث دو ایستگاه خط دو متروی این کلان‌شهر در دستور کار منطقه هفت قرار گرفته و حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادسازی آن در نظر گرفته شده است.

مهدی سلطان‌آقایی با اشاره به اینکه از ۲۳ ایستگاه خط دو متروی اصفهان، دو ایستگاه آن در محدوده منطقه هفت شهرداری اصفهان قرار دارد، اظهار کرد: ایستگاه خیابان شاهد و ایستگاه میدان قدس از خط دوم مترو در محدوده این منطقه قرار دارد.

وی با بیان اینکه منطقه هفت تمام تلاش خود را برای آزادسازی به‌موقع این ایستگاه‌ها انجام می‌دهد، افزود: عرصه ویژه احداث ایستگاه میدان قدس با همکاری سازمان قطار شهری در حال توافق و آزادسازی است که به‌صورت مشارکتی تکمیل خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: توافقات آزادسازی قطعات و پلاک‌های مربوط به ایستگاه محدوده خیابان شاهد نیز تاکنون با بیش از ۲۰ درصد تخریب و آزادسازی، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

سلطان‌آقایی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی خط دو مترو، حجم بار ترافیکی در محدوده خیابان لاله و جنوب منطقه هفت کاهش خواهد یافت، تصریح کرد: آزادسازی این نقاط برای احداث ایستگاه بسیار پرهزینه است؛ چراکه تمام این پلاک‌ها دارای کاربری تجاری بوده و بعضی از آن‌ها نیز هم‌اکنون در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

وی ادامه داد: خط یک متروی اصفهان با جانمایی و احداث سه ایستگاه مترو در محور خیابان کاوه به‌عنوان شاه‌راه ترافیکی شمال شهر بخش عظیمی از بار تردد روزانه شهروندان را پوشش داده است.
منبع: http://imna.ir/x7ZP8