آسفالت معابر شهری گرمی با دو اکیپ اجرایی

شهردار گرمی گفت: آسفالت معابر شهری با دو اکیپ اجرایی همزمان به جهت استفاده بهینه از فصل کاری برای عمران شهری فعال است. سید عباس حسینی، شهردار گرمی از روند اجرای عملیات آسفالت ریزی کوچه ها و معابر شهری از جمله کوچه شهید پاپور بهشتی محله تولون آباد، بازدید کرد. وی در جریان این بازدید […]

شهردار گرمی گفت: آسفالت معابر شهری با دو اکیپ اجرایی همزمان به جهت استفاده بهینه از فصل کاری برای عمران شهری فعال است.

سید عباس حسینی، شهردار گرمی از روند اجرای عملیات آسفالت ریزی کوچه ها و معابر شهری از جمله کوچه شهید پاپور بهشتی محله تولون آباد، بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه آسفالت معابر شهری با دو اکیپ اجرایی همزمان به جهت استفاده بهینه از فصل کاری برای عمران شهری فعال است؛ افزود: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر سطح شهر به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه پیگیری و در اولویت کاری براساس برنامه ریزی انجام شده قرار دارد.

شهردار گرمی در این بازدید ضمن تاکید بر اجرای هر چه سریعتر و رعایت دقت و اصول فنی در اجرای پروژه های عمرانی گفت: آسفالت ریزی، لکه گیری و بهسازی معابر از برنامه های اولویت دار این شهرداری در حوزه عمرانی و خدماتی است که هم اکنون در کوچه های محلات ابیش آباد و تولون آباد در حال اجرا می‌باشد.

منبع خبر