آغاز به‌کار ستاد اربعین شهرداری اصفهان در کربلای معلی

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا از آغاز به کار این ستاد در کربلای معلی خبر داد. سیدمهدی عسگری اظهار کرد: از پنجشنبه هفدهم شهریورماه اکیپ خدمات‌رسانی شهرداری اصفهان در شهر کربلا آغاز به کار کرد و تعداد ۵۰ نفر نیروی کارگری هم اکنون در این شهر به ارائه خدمت به زوار حضرت […]

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا از آغاز به کار این ستاد در کربلای معلی خبر داد.

سیدمهدی عسگری اظهار کرد: از پنجشنبه هفدهم شهریورماه اکیپ خدمات‌رسانی شهرداری اصفهان در شهر کربلا آغاز به کار کرد و تعداد ۵۰ نفر نیروی کارگری هم اکنون در این شهر به ارائه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله می‌پردازند.

وی افزود: نظافت و رفت و روب، حمل زباله‌های موکب‌های شهر اصفهان، جاروکشی و آبرسانی به زوار در دو شیفت کارگری به صورت ۲۴ ساعته از جمله فعالیت‌های این ستاد است.

وی از اختصاص یک دستگاه کامیون جهت حمل و نقل وسایل موکب‌های شهر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: همچنین یک دستگاه تانکر ۱۲ هزار لیتری از امروز نسبت به آبرسانی به موکب‌های شهر اصفهان آغاز به‌کار کرده است.

عسگری خاطرنشان کرد: از امشب، هرشب ساعت ۱۲ یک اکیپ از شهرداری اصفهان جهت ادای ارادت به حضرت سیدالشهدا و حضرت ابوالفضل العباس علیهم السلام به جاروکشی و پاکسازی بخشی از بین‌الحرمین می‌پردازند.

منبع خبر