آغاز دومین نشست مدیران کل شهری و شوراهای استانداری های کشور در بندرعباس

دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری سراسر کشور صبح امروز آغاز شد. علی زینی وند معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ابتدای این نشست هدف از برگزاری […]

دومین نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های سراسر کشور با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری سراسر کشور صبح امروز آغاز شد.
علی زینی وند معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ابتدای این نشست هدف از برگزاری این جلسات را به اشتراک گذاری مطالب و تجربیات متنوع در کشور عنوان کرد و گفت: امیدوارم که دستورات این نشست ها باعث استناد به اقداماتی شود که تاثیرات مثبتی در کشور بدنبال داشته باشد.
وی با بیان اینکه کشور را باید بر اساس راهبرد اداره کنیم، افزود: این دوره فرصت خوبی است که با توجه به دیدگاه مثبت وزیر کشور به موضوعات شهری در حوزه محیط زیست به ویژه موضوع پسماند در حوزه ایمن سازی ساختمان ها همفکری داشته باشیم.
زینی وند خاطرنشان کرد: اگر ما هم کار های راهبردی در ستاد وزارت کشور انجام دهیم باعث ایجاد تحول در شهرها و روستاهای کشور خواهد شد.
وی همچنین تاکید کرد: به مشارکت گرفتن شوراها در امور مختلف سبب افزایش نشاط اجتماعی نیز خواهد شد و لازم است تا در تصمیمات این بخش، حتما شوراها مشارکت کنند.

منبع خبر