آغاز طرح واکسیناسیون تاکسیرانان اهوازی

شهرداران آنلاین/از صبح امروز شنبه دوم مرداد ماه، مرحله اول طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان خطوط تاکسیرانی کلانشهر اهواز آغاز شد. آیت حمیدی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اعلام این خبر گفت: با پیگیریهای انجام شده از سوی شهردار اهواز و رئیس دانشگاه علوم پرشکی جندی شاپور، تاکسیرانان اهوازی جزو اولین رانندگان تاکسی در کشور […]

شهرداران آنلاین/از صبح امروز شنبه دوم مرداد ماه، مرحله اول طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان خطوط تاکسیرانی کلانشهر اهواز آغاز شد.
آیت حمیدی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز با اعلام این خبر گفت: با پیگیریهای انجام شده از سوی شهردار اهواز و رئیس دانشگاه علوم پرشکی جندی شاپور، تاکسیرانان اهوازی جزو اولین رانندگان تاکسی در کشور هستند که طرح واکسیناسیون پیشگیری از بیماری کرونا در خصوص آنان به انجام می رسد.
حمیدی افزود: در این طرح که کلیه رانندگان تاکسی کلانشهر اهواز بویژه رانندگان ایستگاههای پر خطر و در معرض ابتلا به این ویروس، همانند ایستگاه تاکسی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی و ایستگاه راه آهن مرکزی و کارون و سایر ایستگاههای درون شهری، واکسینه می شوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات دکتر ابولنژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به دلیل اهتمام و پیگیری در امر واکسیناسیون رانندگان سطح شهر کمال تشکر را داریم.

در همین زمینه گفتنی است بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ٢۶ درصد از شیوع ویروس کرونا در حوزه حمل و نقل عمومی رخ می دهد که این امیدواری وجود دارد که با واکسینه شدن رانندگان درون شهری، بخشی از موضوع در کلانشهر اهواز مرتفع گردد.