آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار معلم و خیابان سردار شهید شاهمرادی چرمهین در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین” وبه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین، شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین از آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار معلم و خیابان سردار شهید شاهمرادی چرمهین در ایام دهه فجر خبر داد. شهردار چرمهین با بیان این که عملیات اجرایی احداث پروژه بلوار معلم که […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور”بلدیه آنلاین” وبه نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر چرمهین، شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین از آغاز عملیات اجرایی احداث بلوار معلم و خیابان سردار شهید شاهمرادی چرمهین در ایام دهه فجر خبر داد.
شهردار چرمهین با بیان این که عملیات اجرایی احداث پروژه بلوار معلم که هشتمین بلوار جدیدالاحداث شهرداری است آغاز شد گفت : پنج بلوار (بلوار سردار شهید مهندس نعمتی، بلوار آبشار، بلوار پیامبراعظم (ص) ، بلوار فاطمه زهرا (س) ، بلوار باغ فردوس تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
ثابت راسخ افزود: بلوار امام علی (ع) با ۷۰٪ پیشرفت فیزیکی آماده اجرای عملیات آسفالت است که بدلیل قریب الوقوع بودن آغاز عملیات حفاری شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و جلوگیری از اتلاف سرمایه موقتآ متوقف شده است.
وی ادامه داد: بلوار شهید قادری در بافت فرسوده و ناکارامد شهری قرار دارد که شهرداری در حال تملک و آزادسازی املاک واقع در طرح بازآفرینی شهری است، همچنین احداث خیابان سردار شهید محمدعلی شاهمرادی سومین خیابان احداثی پس از تکمیل دو خیابان آبشار ۱۲ و خیابان آبشار ۱۵ بوده که عملیات اجرایی این پروژه نیز همزمان با دهه فجر آغاز شده و با هدف سهولت در رفت‌وآمدهای روزمره شهروندان و تقویت دسترسی محلات در حال احداث است.
شهردار چرمهین با اشاره به پروژه بلوار معلم  گفت: این بلوار در عرض ۳۰ متر تملک و آزادسازی و احداث می‌شود و خیابان سردار شهید شاهمرادی به عرض ۱۵ متر و طول یک کیلومتر شامل عملیات اجرای جدول‌گذاری، کانیوگذاری، خاکریزی، خاکبرداری، زیرسازی، شبکه جمع آوری و دفع آب‌های سطحی، آسفالت و… بوده و امیدواریم با احداث این خیابان بتوانیم در تسهیل عبور و مرور شهروندان در محلات هدف گام مؤثری برداریم.