آغاز فاز جدید آسفالت نقطه به نقطه شهر رفسنجان توسط شهرداری

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان با بیان این خبر گفت: به دنبال تعدد درخواست های مردمی و نیاز به لکه گیری سریع معابر، تشکیل واحد تعمیر و نگهداری در دستور کار شهرداری قرار گرفت تا برای بهبود وضعیت معابر در شهر اقدام عاجل صورت گیرد. شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه شهر به ساماندهی اساسی در […]

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان با بیان این خبر گفت: به دنبال تعدد درخواست های مردمی و نیاز به لکه گیری سریع معابر، تشکیل واحد تعمیر و نگهداری در دستور کار شهرداری قرار گرفت تا برای بهبود وضعیت معابر در شهر اقدام عاجل صورت گیرد.

شهردار رفسنجان با اشاره به اینکه شهر به ساماندهی اساسی در آسفالت کوچه ها و خیابان ها نیاز دارد، اظهار کرد: این موضوع همواره مورد تأکید مدیران شهری بوده اما هیچ گاه به آن توجه ویژه ای نشده و حجم بالایی از نارضایتی های مردمی را به وجود آورده است.

وی از انجام بازدیدهای مستمر برای شناسایی نقاطی که دارای آسفالت فرسوده و قدیمی هستند، خبر داد و افزود: برای تسریع در اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت معابر، انتخاب پیمانکار و افزایش اکیپ های مربوطه در نقاط مختلف شهر از جمله محلات و مرکز شهر به عنوان اولویت شهرداری در نظر گرفته شده است.

کهنوجی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰ تن آسفالت برای اجرای عملیات زیرسازی و روکش معابر و کوچه ها در محلات مصرف می شود که در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تأمین قیر لازم، تا پایان سال آینده بیش از نیمی از معابر شهر زیرسازی و آسفالت می شود.

شایان ذکر است، شهروندان برای ارائه گزارش لکه گیری آسفالت محل زندگی خود می توانند ضمن تماس با سامانه تلفنی ۱۳۷، از طریق ارتباط با صفحات مجازی شهرداری رفسنجان در شبکه های اجتماعی با شناسه news_rafsanjan_ir اقدام کنند.

منبع خبر