آغاز فعالیت امور پایانه‌های برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده خبر داد. ابوالفضل توکلی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه رمضان و آغاز سفرهای نوروزی از بیست‌وپنجم اسفند […]

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از آغاز فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده خبر داد.

ابوالفضل توکلی با اشاره به تقارن ایام نوروز با ماه رمضان و آغاز سفرهای نوروزی از بیست‌وپنجم اسفند تا پانزدهم فروردین اظهار کرد: آغاز فعالیت کمیته‌ای متشکل از نیروهای ستادی و اجرایی به نام امور پایانه‌های برون شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در سال آینده آغاز شد، همچنین منسجم کردن خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و مسافران یکی از اهداف در راستای تشکیل این کمیته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت پایانه‌های برون شهری کمیته حمل‌ونقل و ترافیک دائمی خدمات سفر شهرداری اصفهان بر عهده این سازمان است، افزود: در این راستا یک هفته پیش از نوروز سال آینده، نظارت بر ارائه خدمات و حمل‌ونقل، نظم‌دهی به امور پایانه‌های مسافربری آغاز شده و تا پایان ایام نوروز برقرار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: میز خدمت به مسافران در ایام نوروز در پایانه‌های پنج‌گانه این کلان‌شهر با حضور نمایندگان نظارتی اداره کل راهداری، ایستگاه پلیس، انجمن صنفی شرکت‌های مسافربری و رانندگان دایر است.

توکلی گفت: مسافران و شهروندان هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود در زمینه خدمات نوروزی در حوزه پایانه‌ها را می‌توانند به نماینده مستقر پایانه‌ها و یا به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: مسافران می‌توانند برای رسیدگی به مشکلات و انتقادات در راستای شرکت‌های مسافربری، رانندگان و نحوه خدمت‌رسانی و نیز شکایت از نحوه قیمت، تهیه بلیت و نحوه خدمت‌رسانی هنگام سفر (از آغاز تا پایان سفر) را از طریق نماینده نظارتی مستقر اداره کل راهداری در پایانه‌ها پیگیری کنند و یا به سامانه ۱۴۷ اطلاع دهند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تعیین و نظارت نرخ کرایه اتوبوس‌های برون شهری بر عهده شهرداری و سازمان پایانه‌ها نیست و هر گونه افزایش بلیت اتوبوس‌های برون شهری برای سفرهای ایام نوروز سال آینده پس از تصویب ستاد تنظیم بازار و ابلاغ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌ها اعلام می‌شود.

منبع: http://imna.ir/x8fR6