آغاز نظرسنجی از مردم برای اولویت‌بندی ۲ هزار پروژه عمرانی پایتخت از شنبه

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: در برنامه (من شهردارم) قرار است با کمک پرسنل شهرداری تهران و مردم به پیشرفت و آبادانی شهر کمک کنیم. هادی محضرنیا در همایش گردهمایی سفیران طرح بودجه ریزی مشارکتی (من شهردارم) اظهار کرد: در برنامه (من شهردارم) قرار است با کمک پرسنل شهرداری تهران و […]

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: در برنامه (من شهردارم) قرار است با کمک پرسنل شهرداری تهران و مردم به پیشرفت و آبادانی شهر کمک کنیم.

هادی محضرنیا در همایش گردهمایی سفیران طرح بودجه ریزی مشارکتی (من شهردارم) اظهار کرد: در برنامه (من شهردارم) قرار است با کمک پرسنل شهرداری تهران و مردم به پیشرفت و آبادانی شهر کمک کنیم.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران افزود: در درگاه اطلاع رسانی manshahrdaram.tehran.ir قرار است نظرسنجی های مردمی انجام شود. بررسی ها نشان داد شیوه‌های دیگر برای انجام این نظرسنجی کار را مشکل می کرد.

وی ادامه داد: از روز شنبه – ۳ دی ماه ۱۴۰۴- که قرار است این کار را با شهروندان انجام دهیم، شماره موبایل شهروند از او گرفته می شود تا یک کد موقت به او داده شود که این کار برای انجام راستی آزمایی است.

محضرنیا با اشاره به قسمت های مختلف سایت نظرسنجی بیان کرد: باید در ابتدا منطقه ای که قرار است درباره آن نظر داده شود و همچنین ناحیه را شهروندان انتخاب کنند.

وی همچنین تصریح کرد: قرار است در مورد ۲ هزار پروژه تهران از مردم نظرسنجی شود که از صبح شنبه این کار به مدت دو هفته انجام می شود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه سوالات درباره موضوعات منطقه است، تاکید کرد: در قسمت بعدی اولویت های در نظرگرفته شده و یا پیشنهادهای جدید را مطرح می کنند. با این روش اولویت و اهمیت پروژه ها را می سنجیم.

به گفته محضرنیا، از سوی دیگر پیشنهادهای جدید – بجز ۲۰۰۰ پروژه- تجمیع و بررسی می شود تا در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شود.

وی افزود: برای کمک به تحلیل داده ها سن، جنس، تحصیلات نیز مهم است تا در ارزیابی ها به داده های آماری واقعی نزدیک شویم.

محضرنیا در پایان تاکید کرد: با توجه به تبلیغاتی که انجام می شود، شهروندان می توانند از طریق لینکی که اعلام می شود، وارد سایت (من شهردارم) شوند.

منبع خبر