آماده سازی ۱۱۰ غرفه برای دستفروشان در فلکه دوم نیروی هوایی تهران

شهردار منطقه ۱۳ از آماده سازی فضای فلکه دوم نیروی هوایی برای ساماندهی دستفروشان در ایام پایانی سال خبر داد. محمد هادی علی احمدی با اشاره به اولویت معیشت و ساماندهی دستفروشان در مدیریت جدید شهر تهران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی فلکه دوم نیروی هوایی به عنوان یکی […]

شهردار منطقه ۱۳ از آماده سازی فضای فلکه دوم نیروی هوایی برای ساماندهی دستفروشان در ایام پایانی سال خبر داد.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به اولویت معیشت و ساماندهی دستفروشان در مدیریت جدید شهر تهران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی فلکه دوم نیروی هوایی به عنوان یکی از بزرگترین و مهم ترین میادین منطقه ۱۳،  برای ساماندهی دستفروشان در این منطقه انتخاب و سازه هایی برای فعالیت دستفروشان و غرفه داران اختصاص یافت .

وی با اشاره به آماده فضای فلکه دوم نیروی هوایی برای استقرار ۱۱۰ غرفه  با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال افزود : دستفروشان می توانند از شرایط ایجاد شده استفاده کرده و اجناس خود را در این غرفه ها عرضه کنند .

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: این طرح با اولویت دستفروشان خیابان های پیروزی، دهقان و پنجم نیروی هوایی اجرایی شده و تعدادی غرفه نیز به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه این طرح از ۱۵ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا پنجم فروردین ماه ادامه دارد، افزود: با فراخوان عمومی،  نصب بنرهای اطلاع رسانی و مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام متقاضیان و ساماندهی دستفروشان اقدام تا ضمن تامین منافع کسبه و اصناف ، روش مناسبی را در حوزه حمایت از دستفروشان دنبال کنیم.

به گزارش ایرنا، شهرداری منطقه ۱۳ در شرق پایتخت قرار دارد.

نیروی هوایی، پیروزی و بلوار ابوذر از مهمترین محلات این منطقه است.

منبع خبر