شهردار بندرعباس خبر داد:

آماده سازی 9 پارک برای اسکان و خدمات دهی به مهمانان نوروزی در شهر بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت : 9 پارک را آماده سازی کردیم برای اسکان و خدمات دهی به  گردشگرانی که در ایام نوروز به شهر بندرعباس سفر می کنند.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین اظهار داشت: در تعطیلات نوروز ، ما برای گردشگرانی که از استان های دیگر به شهر بندرعباس سفر می کنند 9 پارک را برای اسکان و خدمات دهی آماده کردیم که این مهمانان نوروزی می توانند از این مکان ها  در این سفر استفاده کنند.

شهردار بندرعباس به روزهای پایانی سال و ورود مهمانان نوروزی اشاره کرد و افزود : از آنجایی که هر سال در ایام پایانی سال و در تعطیلات نوروز شاهد ورود مهمانان نوروزی و گردشگران به شهر بندرعباس هستیم امسال نیز تعداد 9 پارک را برای اسکان و خدمات دهی برای مهمانان نوروزی آماده کردیم.

نوبانی خدمات دهی مناسب به هموطنان خود را در این تعطیلات امری مهم دانست و عنوان کرد: در این پارک ها که آماده سازی آن را برای مهمانان نوروزی انجام دادیم مکان چادر ها در آن مشخص شده است و همچنین سیرویس های بهداشتی و نمازخانه نیز آماده شده است که ان شالله عزیزان در حوزه های که وارد شهر می شوند بتوانند از این خدمات استفاده کنند.