آمادگی اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به آمادگی شهرداری این کلان‌شهر جهت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، گفت: شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته برای برگزاری این جشنواره آمادگی کامل دارد. سیدعلی معرک‌نژاد اظهار کرد: شعار این دوره مدیریت شهری اصفهان «اصفهان من، شهر زندگی» است و رویدادهایی همچون جشنواره بین‌المللی فیلم‌های […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به آمادگی شهرداری این کلان‌شهر جهت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، گفت: شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته برای برگزاری این جشنواره آمادگی کامل دارد.

سیدعلی معرک‌نژاد اظهار کرد: شعار این دوره مدیریت شهری اصفهان «اصفهان من، شهر زندگی» است و رویدادهایی همچون جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که شور و نشاط را به عرصه شهر می‌کشاند، به‌طور کامل مورد استقبال مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از بهمن‌ماه سال گذشته جهت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان به سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی اعلام آمادگی شده است، افزود: از گذشته نیز هیئت دولت مصوبه‌ای داشت که طبق آن، جشنواره همه ساله در اصفهان برگزار می‌شده است که بر اساس این مصوبه، تفاهم‌نامه پیشنهادی شهرداری اصفهان نیز در اردیبهشت‌ماه برای ریاست سازمان سینمایی کشور ارسال شد، اما هنوز پاسخی به نامه داده نشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز در اصفهان آماده آغاز به کار است، اما آنچه در ظاهر امر دیده می‌شود، این است که بنیاد سینمایی فارابی مشکلات مالی و کمبود تعداد فیلم‌های اختصاصی کودکان و نوجوانان را از جمله مشکلات خود در برگزاری این دوره ذکر کرده است.

منبع خبر