آمادگی ناژوان برای استقبال از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه تفریحی و گردشگری ناژوان آمادگی کامل برای استقبال از شهروندان و گردشگران در ایام تعطیلات عید سعید فطر دارد.

به گزارش بلدیه آنلاین، مهدی قائلی در نشست تقدیر از عوامل اجرایی طرح گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: تمرکز اصلی برنامه‌های امسال را بر ارائه بیشتر و بهتر کمی و کیفی خدمات به شهروندان و گردشگران در مجموعه تفریحی، گردشگری و حوزه‌های خدمات‌رسان عرصه ناژوان تعریف کرده‌ایم.

وی با اشاره به استقبال بیش از ۳۶۰ هزار نفری از مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان در ایام نوروز ۱۴۰۲ افزود: با نزدیک شدن به تعطیلات عید سعید فطر، همکاران حوزه‌های مختلف اجرایی و خدماتی این مدیریت، در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد آمادگی میزبانی از شهروندان، میهمانان و گردشگران هستند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با تاکید بر پیش‌بینی ورود گسترده مسافران و میهمانان به ناژوان در تعطیلات پیش‌رو گفت: پیش‌بینی می‌شود همچون نوروز ۱۴۰۲، بیشترین بازدید از بین مراکز تفریحی و گردشگری شهر اصفهان از مجموعه باغ پرندگان و آکواریوم ناژوان صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و برگزاری جلسات مشترک با مراکز و ارگان‌های فعال در حوزه گردشگری شهر، در انتظار رونق گردشگری در اصفهان هستیم و امیدواریم طی ایام تابستان امسال نیز استقبال گسترده‌ای از مجموعه‌های تفریحی و گردشگری را شاهد باشیم.

منبع خبر