آمار شهردار بجنورد از تخریب اموال شهری در اغتشاشات اخیر

شهردار بجنورد از وارد شدن بیش از ۹۹ میلیارد ریال خسارت به شهر بجنورد در ناآرامی‌های اخیر خبر داد. جواد حمیدی،  با اشاره به اینکه طی اغتشاشات اخیر خسارات قابل توجهی به شهر وارد شده است، اظهار کرد: در مجموع ۹۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اغتشاشات اخیر به شهر بجنورد آسیب وارد شده […]

شهردار بجنورد از وارد شدن بیش از ۹۹ میلیارد ریال خسارت به شهر بجنورد در ناآرامی‌های اخیر خبر داد.

جواد حمیدی،  با اشاره به اینکه طی اغتشاشات اخیر خسارات قابل توجهی به شهر وارد شده است، اظهار کرد: در مجموع ۹۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اغتشاشات اخیر به شهر بجنورد آسیب وارد شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این اغتشاشات ۵۰ مخزن زباله، ۱۰۰ نیمکت‌ و سطل زباله، ۵۰ لایت باکس، ۸ اِلمان‌، ۴۲ چراغ راهنمایی، علائم و تابلو های راهنمایی، ۱۴ ایستگاه‌ اتوبوس، ۴ باجه بلیط فروشی، ۲ کانکس‌ شهرداری، ۳۰ تابلوی کنار دیواری و تبلیغاتی، ۱۵۰ بنر محرم و دفاع مقدس، ۲۰۰ صندلی‌ پلاستیکی رژه ۳۱ شهریورماه و ۲۲۰ ریسه‌ نورپردازی تخریب شد.

وی ادامه داد: ۷ دستگاه از خودروهای مختلف آتش نشانی و ۲ خودروی اجرائیات نیز در این قضایا آسیب دید که سبب فشردگی خدمت رسانی به مردم شد.

شهردار بجنورد با تأکید براینکه تخریب اموال عمومی به نوعی تضعییع حق مردم شهر است، افزود: اموال عمومی بیت المال است و تخریب این اموال به ضرر مردم خواهد بود که اغتشاشاگران به این موضوعات توجهی نمی‌کنند.

حمیدی تصریح کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری بجنورد پس از این اغتشاشات به صورت شبانه اقدام به پاکسازی شهر کرد و حتی تعدادی از پرسنل نیز جارو به دست شدند تا شهروندانی که روز بعد به بیرون از منزل می آمدند با صحنه های آزار دهنده مواجه نشوند.

منبع خبر