آموزش هزار و ۶۰۰ نفر ساعت نگهداشت گیاهان به دانش‌آموزان منطقه۱۳ تهران

شهردار منطقه ۱۳تهران با اشاره به خدمت رسانی به بیش از ۳۰ مدرسه در طرح استقبال از مهر از بازپیرایی و مرمت ۲۰۰۰ متر مربع از فضاهای سبز داخل و پیرامون مراکز آموزشی سطح منطقه خبر داد و افزود: طی این طرح، بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت آموزش نگهداری گل و گیاه به دانش آموزان […]

شهردار منطقه ۱۳تهران با اشاره به خدمت رسانی به بیش از ۳۰ مدرسه در طرح استقبال از مهر از بازپیرایی و مرمت ۲۰۰۰ متر مربع از فضاهای سبز داخل و پیرامون مراکز آموزشی سطح منطقه خبر داد و افزود: طی این طرح، بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت آموزش نگهداری گل و گیاه به دانش آموزان ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه رسیدگی به فضای سبز داخل و پیرامون مدارس در راستای طرح استقبال از مهر در بازه زمانی یک ماهه انجام گرفته است گفت: از ابتدای این طرح که از ۱۵ شهریور آغاز گردیده و تا ۱۵ مهر ادامه داشت بیش از ۳۰ مدرسه در سطح نواحی چهارگانه از خدمات اداره فضای سبز بهره مند شدند.

او بازپیرایی باغچه های داخل و پیرامون مراکز آموزشی، کاشت نهال، پاکسازی و مرمت تشتک درختان، حذف شاخه های سرگیر و خشک، حذف تنه جوش و پاجوش، حذف علفهای هرز و واکاری گلجای  را از جمله خدمات طرح استقبال از مهر برشمرد.

به گفته محمد هادی علی احمدی، در این بازه زمانی بیش از ۲۰۰۰ متر مربع از فضاهای سبز داخل و پیرامون مراکز آموزشی سطح منطقه بازپیرایی و مرمت شدند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اینکه، همزمان با بازپیرایی فضای سبز مدارس، ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان نیز در برنامه کاری این اداره قرار دارد، اظهار داشت : بیش از ۱۶۰۰ نفر ساعت آموزش دانش آموزی کاشت بذر و قلمه و نگهداشت گیاهان همراه با اهدا بروشورهای آموزشی و گل و گلدان توسط کارشناسان مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره اداره فضای سبز صورت گرفته است.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد:  هر سال همزمان با بازگشایی مدارس رسیدگی به فضای سبز مدارس در دستور کار اداره فضای سبز قرار داشته و با هدف بهبود کیفی و کمی فضای سبز مراکز آموزشی، خدمت رسانی به مدارس انجام می شود.

منبع خبر