آیین افتتاح کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری قاین

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، همزمان با ایام الله مبارک و فرخنده دهه فجر با حضور ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی،فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر قاین ، شهردار ، مسئولین شهرستان و کارکنان شهرداری، […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، همزمان با ایام الله مبارک و فرخنده دهه فجر با حضور ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی،فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر قاین ، شهردار ، مسئولین شهرستان و کارکنان شهرداری، کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری قاین با نصب تجهیزات تولید قطعات بتنی در سوله به مساحت ۳۰۰ مترمربع به ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

آقای ترحمی نایب رئیس شورای اسلامی شهر قاین در ابتدای این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک و فرخنده فجر، از حمایت و همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قاین در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری که برای رفاه و آسایش شهروندان در سطح شهر در حال انجام است قدردانی نمود . نایب رئیس شورای اسلامی شهر قاین در بخشی از سخنان خود از همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در دوره قبل که با حمایت خود ، موجبات خرید بخشی از تجهیزات کارخانه تولید قطعات بتنی را فراهم نمودند نیز قدردانی و از تلاش و زحمات شهردار و مجموعه کارکنان مجموعه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی و فرهنگی که از هیچ کوششی و تلاشی دریغ نمی ورزند نیز قدردانی نمود .

دکتر غلام پور شهردار قاین در آیین افتتاح کارخانه تولید قطعات بتنی، ضمن تبریک فرا دهه فجر، ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری در سطح شهر و مسکن ملی ، شهرداری نیاز به تولیدات بتتی از جمله جدول ، کانیو ، موزاییک و … دارد که با حمایت اعضای شورای شهر قاین و با همت مضاعف و تلاش کارکنان ، عملیات تجهیز و تکمیل کارخانه تولید قطعات بتنی در دستور کار شهرداری قرار گرفت .

شهردار قاین گفت : کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری قاین با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال مشتمل بر : ۳۰۰ مترمربع سوله – دستگاه تولید قطعات بتنی – ۶ عدد قالب و جدول کفپوش – یک دستگاه لیفتراک – سیستم توزین سه فیدره – دو عدد سیلو سیمان – نوار نقاله و رباط طبقاتی آسانسور با همکاری واحدهای مختلف شهرداری و با همکاری پیمانکار آماده سازی و امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

دکتر غلام پور شهردار قاین همچنین گفت برای خودکفایی و صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه های شهرداری ، این کارخانه با تولید قطعات بتنی ضمن تامین نیاز مجموعه شهرداری ،در آینده امکان فروش قطعات بتنی برای شهرداری نیر فراهم است .

شهردار قاین به پروژه های عمرانی از جمله مجتمع رفاهی تفریحی جنت، زمین تخصصی مینی گلف، احداث دو بوستان ، بهسازی و ساخت المان شهری و …. اشاره نمود .

در ادامه مراسم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان جنوبی، فرماندار ، اعضای شورای اسلامی شهر قاین ،شهردار و مسئولین شهرستان و کارکنان شهرداری، کارخانه تولید قطعات بتنی شهرداری افتتاح و در مدار تولید قرار گرفت .