آیین تودیع و معارفه دو تن از مدیران شهرداری فولادشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری فولادشهر، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید اداره ارتباطات و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری فولادشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. در این مراسم شهردار فولادشهر گفت: این تغییرات به منظور بهره‌وری از ظرفیت‌های نیروی انسانی […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری فولادشهر، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید اداره ارتباطات و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری فولادشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.
در این مراسم شهردار فولادشهر گفت: این تغییرات به منظور بهره‌وری از ظرفیت‌های نیروی انسانی و تحقق رشد و توسعه پایدار شهری و بهره‌گیری از توانمندی‌ همه مدیران صورت گرفته است.
شایان ذکر است آقای سعید محمدی‌منش به عنوان مدیر اداره ارتباطات شهرداری منصوب و از خدمات آقای رضا اسماعیلی تقدیر شد . شایان ذکر است ایشان به عنوان مدیر اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب گردیدند.
همچنین آقای ایوب‌علی عقدکی به عنوان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فولادشهر معارفه شد و از زحمات و خدمات آقای نادر رضایی منش نیز تقدیر به عمل آمد.