اتوبوس‌های شرکت واحد تهران به فشافویه رسید

طی مراسمی با حضور بهرام نکاحی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران و شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد، چهار دستگاه اتوبوس از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تحویل ناوگان حمل و نقل شهرداری حسن آباد فشافویه در شهرستان ری شد. حمل و نقل عمومی یکی از […]

طی مراسمی با حضور بهرام نکاحی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران و شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد، چهار دستگاه اتوبوس از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تحویل ناوگان حمل و نقل شهرداری حسن آباد فشافویه در شهرستان ری شد.

حمل و نقل عمومی یکی از ایمن‌ترین و ارزان‌ترین شیوه‌های سفر را ارائه می‌دهد اما عدم وجود ناوگان کافی، از مهم‌ترین مشکلات شهر حسن آباد بوده که طبق برآوردها هزینه رفت و برگشت یک نفر از حسن آباد به تهران با تاکسی حدود ۹۰ هزار تومان است که برای مردم این منطقه در جنوبی‌ترین نقطه استان تهران، هزینه بالایی می‌باشد.

باتوجه به اینکه شهر حسن آباد فاقد ناوگان حمل‌ونقل عمومی بوده و مردم این منطقه، برای رفت و آمد به شهرری و تهران دچار مشکلات فراوانی بودند، در پی مطالبه گری مردم این شهر، با پیگیری کارگروه رسانه شورای شهرستان ری، با درخواست رئیس شورای شهرستان ری و موافقت شهردار تهران، در طی مدت حدود ۶۰ روز کاری، چهار دستگاه اتوبوس به شهرداری حسن آباد تحویل داده شد.

توسعه ناوگان و نوسازی در تهران طی سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود

بهرام نکاحی سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به توسعه ناوگان عمومی اظهار کرد: زندگی روزانه جمعیت اطراف کلانشهر تهران به رفت و آمد تهران پیوند خورده و این شهرها حوزه نفوذ شهر تهران محسوب می شوند.

وی گفت: در همین راستا و حسب سیاست‌های شورای شهر تهران و منویات آقای زاکانی، مقرر شد که در حوزه حمل و نقل، به ظرفیت محلی شهر حسن آباد کمک کنیم و در گام اول چهار دستگاه اتوبوس تحویل دادیم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه از امروز خدمات رسانی این اتوبوس‌ها انجام می شود، ادامه داد: امیدواریم با انتقال دانش و ظرفیت‌های فنی، بخشی از نیازهای مردم حسن آباد فشافویه را تامین کنیم.

نکاحی با اشاره به سیاست‌های طرح جامع حمل و نقل تهران بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ توسعه ناوگان و نوسازی را داریم و در ارتقای این ظرفیت‌ها نگاه ویژه ای به مردم جنوب تهران وجود دارد که خدمات مطلوبی ارائه شود.

خدمات شهرداری تهران را در شهرهای اطراف توسعه می‌دهیم

جعفر شربیانی عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر توجه ویژه به مردم جنوب پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: به دلیل نبود ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش فشافویه شهرستان ری، مردم این منطقه در رفت و آمد دچار مشکل بودند و با توجه به اینکه شهرداری حسن آباد توان تهیه اتوبوس نداشت، از طریق شهرداری تهران این موضوع را پیگیری کردیم.

وی گفت: در راستای تقویت خط اتوبوسرانی و دیگر خدمات از شهرداری تهران، چهار دستگاه اتوبوس دیزلی بنز ۴۵۷ شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شهرداری حسن آباد فشافویه تحویل داده شد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با بیان اینکه تلاش می کنیم در سایر بخش‌ها و شهرها نیز این خدمات استمرار داشته باشد، افزود: در راستای منویات شهردار تهران به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان شهر حسن آباد فشافویه و حمایت از امر جابجایی مسافران، خط جدید حسن آباد فشافویه راه اندازی می شود.

شربیانی با بیان اینکه اتوبوس‌ها اورهال شده اند، خاطرنشان کرد: شهرداری حسن آباد متعهد می‌شود نسبت به بکارگیری اتوبوس‌های مذکور در حوزه جابه جایی مسافر، خط جدید را فعالسازی کند.

اختصاص اتوبوس به فشافویه با مطالبه گری رسانه‌ها محقق شد

شیرزاد یعقوبی شهردار حسن آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری با اشاره به اینکه حمل و نقل عمومی از مهمترین مشکلات این منطقه است، اظهار کرد: شهرهای زیر صدهزار نفر نمی توانند اتوبوسرانی داشته باشند و این موضوع معضلی برای حسن آباد است که برای حل این مشکل، چهار دستگاه اتوبوس از شهرداری تهران به حسن آباد منتقل شد.

وی گفت: به نتیجه رسیدن موضوع اختصاص اتوبوس به بخش فشافویه در راستای مطالبه گری رسانه‌ها انجام گرفت و امیدواریم از این پس نیز سایر مطالبات مردم فشافویه در دستور کار رسانه ها قرار گیرد.

شهردار حسن آباد با اشاره به طرح های زیباسازی ورودی شهر و احداث کمربندی، بیان کرد: عمده درآمد شهرداری ارزش افزوده است و با منابع درآمد اندک شهرداری نمی توان پروژه جدید تعریف کرد لذا شهرداری ها باید به سمت جذب سرمایه گذار بروند.

منبع خبر