اتوبوس‌های گردشگری اصفهان روز عید غدیر رایگان است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: استفاده از اتوبوس گردشگری روز عید سعید غدیر خم در اصفهان رایگان است و با سرفاصله زمانی حرکت ۳۰ دقیقه سرویس‌دهی خواهد کرد. حسین حق‌شناس اظهار کرد: خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ روزهای جمعه خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: اتوبوس‌های این خط و […]

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: استفاده از اتوبوس گردشگری روز عید سعید غدیر خم در اصفهان رایگان است و با سرفاصله زمانی حرکت ۳۰ دقیقه سرویس‌دهی خواهد کرد.
حسین حق‌شناس اظهار کرد: خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ روزهای جمعه خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: اتوبوس‌های این خط و ایستگاه‌های عبوری با برچسب‌هایی مشخص شده است.
وی افزود: مسیر اتوبوس گردشگری از میدان امام حسین (ع) مقابل مسجد باب‌الرحمه آغاز می‌شود و با عبور از خیابان آیت‌الله شمس‌آبادی، خیابان شهید مطهری، پل آذر، خیابان‌های توحید و نظر، ناژوان، رینگ سوم ترافیکی به سمت کوه صفه (بزرگراه‌های شهیدان حبیب‌الهی، میثمی و اقارب‌پرست)، پایانه صفه، خیابان‌های هزارجریب، آزادگان، فیض و آبشار اول، پل بزرگمهر، خیابان‌های بزرگمهر و ولی‌عصر(عج)، میدان امام علی (ع)، خیابان‌های هاتف، نشاط، فرشادی، استانداری و باغ گلدسته، به میدان امام حسین (ع) می‌رسد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه خط اتوبوس گردشگری مانند یک لوپ (دایره)، برای بازدید از امکان تاریخی، تفریحی و گردشگری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: شهروندان و گردشگران می‌توانند از این خط برای رسیدن به سی‌وسه‌پل، محله جلفا، محدوده ناژوان، مجموعه گردشگری صفه، پایانه صفه، تحت فولاد، پل خواجو، باغ گل‌ها، مسجد جامع و میدان امام خمینی (ره) استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از اتوبوس گردشگری روز جمعه، شانزدهم تیرماه، همزمان با روز عید سعید غدیر خم در اصفهان رایگان است و با سرفاصله زمانی حرکت ۳۰ دقیقه سرویس‌دهی خواهد کرد.
حق‌شناس با بیان اینکه این خط تا پایان تابستان فعال است و در صورت نیاز در طول سال نیز خدمت‌رسانی خواهد کرد، گفت: شهروندان و گردشگران می‌توانند پیشنهادها و انتقادهای خود درباره خط اتوبوس گردشگری را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا طی هفته‌های آینده این موارد اصلاح شود.

 

منبع: http://www.imna.ir/news/671191/