اتوبوس های نوسازی شده ناوگان حمل و نقل شهر پرند رونمایی شد

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند در خصوص نوسازی اتوبوس های شهر پرند اظهار کرد: روند تعمیر اتوبوس های فرسوده پرند با جدیت در دستور کار قرار دارد و در مرحله نخست، از ۲۵ دستگاه اتوبوسِ فرسوده، ۶ دستگاه تعمیر و مجددا به چرخه خدمات رسانی به شهروندان گرامی اضافه شد. وی افزود: نوسازی اتوبوس ها شامل […]

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند در خصوص نوسازی اتوبوس های شهر پرند اظهار کرد: روند تعمیر اتوبوس های فرسوده پرند با جدیت در دستور کار قرار دارد و در مرحله نخست، از ۲۵ دستگاه اتوبوسِ فرسوده، ۶ دستگاه تعمیر و مجددا به چرخه خدمات رسانی به شهروندان گرامی اضافه شد.
وی افزود: نوسازی اتوبوس ها شامل تعمیرات فنی، صندلی ها، بدنه، رنگ آمیزی، سرویس کولر و بخاری و … می شود که با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و برای اینکه خللی در خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نشود در چند مرحله اجرا می گردد.


شهردار پرند در پایان خاطر نشان کرد: نوسازی و بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، یکی از مطالبات به حق شهروندان محترم پرند است و بر همین اساس، این امر مهم با جدیت در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی قرار دارد.
گفتنی است در جریان بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پرند ، صفایی رئیس جدید سازمان حمل و نقل همگانی پرند ، گزارشی از روند بازسازی اتوبوس ها و همچنین وضعیت این سازمان به مدیران شهری ارائه داد.

منبع خبر