اثر حجمی «ضریح قلب» در شرق تهران جای گرفت

اثر حجمی «ضریح قلب» به مناسبت عید غدیر خم در میدان الغدیر در منطقه چهار تهران رونمایی شد. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح این اثر گفت: در یک ماه گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این اثر حجمی همزمان با دهه ولایت در میدان الغدیر منطقه چهار تهران نصب و […]

اثر حجمی «ضریح قلب» به مناسبت عید غدیر خم در میدان الغدیر در منطقه چهار تهران رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح این اثر گفت: در یک ماه گذشته تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این اثر حجمی همزمان با دهه ولایت در میدان الغدیر منطقه چهار تهران نصب و رونمایی شود.

رضا صیادی با اشاره به شکل این اثر حجمی (ضریح قلب) افزود: این اثر از ضریح حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) تاسی شده و به دلیل اهمیت منطقه چهار و به خاطر وجود میدان الغدیر، در این محل نصب شده است.
اثر حجمی «ضریح قلب» در شرق تهران جای گرفت

همچنین رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران با تاکید بر هویت بخشی به میدان های پایتخت گفت: ارتقای هویت بسیاری از میدان های بزرگ تهران لازم و ضروری است و در آینده نزدیک یک اثر فاخر در میدان قرآن رونمایی می شود.

مهدی پیرهادی افزود: سازمان زیباسازی در این دوره اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام داده که امسال این سازمان در ۲۰ میدان تهران اثر فاخر رونمایی می کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تا پایان سال ۱۴۰۲ در ۵۰ میدان تهران اثر هنری در شأن میدانگاه های پایتخت نصب می شود.

منبع خبر