اجرای سردر ضلع شرقی بقعه خواهر امام رشت

«میثم حرفت خواه » از اجرای جداره سازی و سردر ضلع شرقی بقعه خواهر امام خبر داد و گفت: بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع)، مهمترین مرکز زیارتی در شهر رشت است و پروژه کلان گردشگری رشت با محوریت بقعه خواهر امام در محله ساغریسازان آغاز شده است. رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت افزود: با امتداد آن در بازآفرینی […]

«میثم حرفت خواه » از اجرای جداره سازی و سردر ضلع شرقی بقعه خواهر امام خبر داد و گفت: بقعه متبرکه خواهر امام رضا(ع)، مهمترین مرکز زیارتی در شهر رشت است و پروژه کلان گردشگری رشت با محوریت بقعه خواهر امام در محله ساغریسازان آغاز شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری رشت افزود: با امتداد آن در بازآفرینی بافت بازار و پیاده راه فرهنگی مرکز شهر به محله پیرسرا می رسد و در نهایت با فضاسازی حریم دریاچه عینک به گردشگری طبیعی ختم می شود.

حرفت خواه، افزود: این پروژه کلان گردشگری در حوزه بازآفرینی سازمان عمران مرحله به مرحله مطالعه شده و به مرور با تخصیص اعتبارات اجرایی می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه جداره سازی و احداث سردرب ضلع شرقی بقعه خواهر امام، با تحویل زمین و تجهیز کارگاه از سوی شهرداری رشت، آغاز گردید.

رئیس سازمان عمران اظهارکرد: این پروژه با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات اداره کل مسکن و شهرسازی تامین شده و پروژه توسط بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان اجرا و توسط حوزه بازآفرینی سازمان عمران نظارت می شود.

منبع خبر