اجرای طرح دفع آب‌های سطحی در بلوار نخلستان در شهرداری منطقه ۴ اهواز

مدیر منطقه ۴ اهواز از آغاز طرح یکی دیگر از عملیات دفع آب‌های سطحی سطح منطقه خبر داد و گفت: یکی محله‌هایی که این طرح در آن اجرا می‌شود، بلوار نخلستان در کوی بهارستان است. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۴ اهواز اسماعیل عالیپور مدیر […]

اجرای طرح دفع آب‌های سطحی در بلوار نخلستان در شهرداری منطقه ۴ اهواز

مدیر منطقه ۴ اهواز از آغاز طرح یکی دیگر از عملیات دفع آب‌های سطحی سطح منطقه خبر داد و گفت: یکی محله‌هایی که این طرح در آن اجرا می‌شود، بلوار نخلستان در کوی بهارستان است.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۴ اهواز اسماعیل عالیپور مدیر منطقه گفت: به‌منظور رفع مشکلات شهروندان در زمان بارندگی و آب‌گرفتگی‌های سطحی معابر عملیات لوله‌گذاری و دفع و هدایت آب‌های سطحی در چند محله منطقه ۴ در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در محدوده شهرداری منطقه ۴ اهواز در حال اجرا است گفت: اجرای این طرح برای هدایت و دفع آب‌های سطحی در زمان بارندگی و آب‌گرفتگی‌های سطحی معابر عملیات لوله‌گذاری و دفع و هدایت آب‌های سطحی در چند محله منطقه در حال انجام است.

مدیر منطقه ۴ با اشاره به اجرای لوله‌گذاری آب‌های سطحی در بلوار نخلستان با لوله ۵۰۰ و ۶۰۰ عنوان کرد: اجرای لوله‌گذاری آب‌های سطحی نخلستان در حال انجام است.

عالیپور گفت: اجرای عملیات لوله‌گذاری به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی بر اساس نیازسنجی و کارشناسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه برنامه‌ریزی و هماهنگی شده است که برای این منظور در سال جاری چندین عملیات لوله‌گذاری در نقاط مختلف سطح منطقه ۴ توسط این شهرداری شروع به کار، پیشرفت و تعدادی از آن‌ها در مراحل پایانی است.