اجرای طرح “راه خدمت “در بزرگراه شهید یاسینی منطقه۱۳ تهران

شهردار منطقه۱۳ تهران از اجرای طرح ” راه خدمت ” در بزرگراه شهید یاسینی با هدف بهسازی فضا‌ها و زیرساخت‌های شهری خبر داد. محمدهادی علی‌احمدی گفت:با توجه به درخواست‌های شهروندان، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با استفاده از ۹۱۰۰ تن آسفالت و بتن غلطکی در سه مرحله اجرایی شد. شهردار […]

شهردار منطقه۱۳ تهران از اجرای طرح ” راه خدمت ” در بزرگراه شهید یاسینی با هدف بهسازی فضا‌ها و زیرساخت‌های شهری خبر داد.

محمدهادی علی‌احمدی گفت:با توجه به درخواست‌های شهروندان، عملیات بهسازی، تراش و روکش مکانیزه آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با استفاده از ۹۱۰۰ تن آسفالت و بتن غلطکی در سه مرحله اجرایی شد.
شهردار منطقه۱۳ افزود: ۱۵ هزار متر مربع پاکسازی و رنگ آمیزی نماد‌های شهری بزرگراه شهید یاسینی، نصب و نگهداری ۱۸۰۰ تخته پرچم، ۱۵۰۰ متر مربع چاپ و اکران تبلیغات محیطی و ۱۵ مورد زنده گیری سگ‌های بلاصاحب، کاشت ۷۰۷ اصله درخت و درختچه، ۷۵ متر طول آبرسانی و ۵۴ هزار متر مربع کند و کوب باغچه گوشه‌ای دیگر از خدمات ارائه شده در این محور است. شهردار منطقه۱۳ به عملیات نصب ۳۵۰۰ متر طول نیوجرسی در بزرگراه شهید یاسینی اشاره کرد و افزود:از جمله مزیت‌های نصب نیوجرسی در مقایسه با گاردریل و نرده‌های فلزی برای جداسازی و ایمن سازی مسیر‌های رفت و برگشت، علاوه بر استحکام لازم، عدم نیاز آن‌ها به تعمیر و نگهداری و جلوگیری از باز تابش نور خودرو‌ها به چشم رانندگان مسیر مخالف و خیرگی چشم آن‌ها است.

منبع خبر