اجرای طرح «مدیر جانشین شب» در شرکت شهر سالم

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم از معرفی «مدیر جانشین شب» در این شرکت با هدف نظارت بر خدمات درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرداری تهران و رفع مشکلات غیرمترقبه حوزه درمان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، علی قاسمی‌جهان با اشاره به برگزاری جلسه شورای معاونین شرکت که به ریاست امیر […]

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم از معرفی «مدیر جانشین شب» در این شرکت با هدف نظارت بر خدمات درمانگاه‌های شبانه‌روزی شهرداری تهران و رفع مشکلات غیرمترقبه حوزه درمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، علی قاسمی‌جهان با اشاره به برگزاری جلسه شورای معاونین شرکت که به ریاست امیر نورمحمدی برگزار شد، گفت: در این جلسه طرح مدیر جانشین شب که از شانزدهم مهرماه آغاز شده است، مورد بررسی قرار گرفته و مقرر شد به صورت منظم در همه روزهای هفته انجام شود.

وی در توضیح این طرح گفت: به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم، مدیر جانشین شب از ساعت ۲۰ تا ۷ صبح فردای آن روز در ستاد مرکزی شرکت شهر سالم و همچنین درمانگاه‌های شبانه‌روزی یک، سه، پنج و هشت شهرداری و همچنین مراکز فعال تا نیمه‌شب حاضر شده و ضمن نظارت بر روند خدمات به شهروندان، کارکنان و بازنشستگان شهرداری، موظف به رفع مشکلات احتمالی است.

به گفته قاسمی‌جهان، بررسی عملکرد پزشک خانواده و نظام ارجاع شرکت شهر سالم و توسعه فضاهای فیزیکی و تجهیزاتی درمانگاه‌های شهرداری و تکریم ارباب رجوع در آنها از دیگر موارد دستور کار شورای معاونین شرکت بود.

منبع خبر