اجرای طرح همیار خانواده شهید و ایثارگر در منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه۲۲ تهران از اجرای طرح همیار خانواده شهید در این منطقه خبرداد و گفت: واحد ایثارگران شهرداری منطقه میزبان ایثارگران و خانواده معزز شهدا برای امورات اداری شان در شهرداری است. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ وحیدرضا محمدی در جمع ایثارگران شاغل در شهرداری این منطقه اظهار داشت: در چندماه اخیر اقدامات قابل […]

شهردار منطقه۲۲ تهران از اجرای طرح همیار خانواده شهید در این منطقه خبرداد و گفت: واحد ایثارگران شهرداری منطقه میزبان ایثارگران و خانواده معزز شهدا برای امورات اداری شان در شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ وحیدرضا محمدی در جمع ایثارگران شاغل در شهرداری این منطقه اظهار داشت: در چندماه اخیر اقدامات قابل توجهی در حوزه تکریم از ایثارگران و خانواده معزز شهدا در منطقه توسط واحد ایثارگران صورت گرفته است، از جمله این اقدامات ۲۷ مورد پیگری امور ایثارگران شهروندان بوده است.

وی افزود: طرح همیاری خانواده شهید و ایثارگر در این منطقه به این شکل است که امورات اداری در شهرداری منطقه را که خانواده های شهدا و ایثارگران نیاز داشته باشند به همراه پرسنل این واحد انجام می شود تا روند خدمات رسانی مطلوب تر شود.

شهردار منطقه ادامه داد: کارکنان ایثارگر شاغل و بازنشسته شهرداری منطقه نیز امورات خود را می توانند به همت واحد ایثارگران شهرداری منطقه مورد پیگیری قرار دهند که این اقدام در حال انجام است.

محمدی تصریح کرد: در چند ماه اخیر به همت واحد ایثارگران ۵۶ دیدار از خانواده معزز شهدای ساکن در منطقه و تجلیل از ۲۴ فرزند شهید شاغل در شهرداری منطقه به اجرا در آمده است، همچنین در این مدت توفیق سه نشست صمیمی با شاغلین ایثارگر شهرداری منطقه را داشته ایم و در حد توانی که داشته ایم مشکلات و دغدغه های این عزیزان را برطرف کرده ایم.

در پایان این دیدار از زحمات ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه توسط وحیدرضا محمدی شهردار منطقه و شهرام پاشایی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی تقدیر به عمل آمد.

منبع خبر