اجرای عملیات آشکارسازی سرعتکاه‌های منطقه ۲۲ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ تهران اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارتقاء سطح ایمنی شبکه معابر جهت تردد شهروندان و خودروهای عبوری به همت اداره نظارت و اجرا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲، آشکارسازی و رنگ آمیزی سرعتکاه های سطح منطقه به تفکیک نواحی در دستور کار قرار […]

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ تهران اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارتقاء سطح ایمنی شبکه معابر جهت تردد شهروندان و خودروهای عبوری به همت اداره نظارت و اجرا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲، آشکارسازی و رنگ آمیزی سرعتکاه های سطح منطقه به تفکیک نواحی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری  شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی بیان کرد: عملیات آشکارسازی سرعتکاه‌های سطح منطقه منجر به ارتقاء ایمنی تردد در شبکه معابر و به دنبال آن کاهش آمار تصادفات جرحی و فوتی خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ گفت: در راستای زیباسازی مناظر شهری و همچنین بهبود وضعیت سرعت گیرها، واحد حمل و نقل و ترافیک ناحیه با مشارکت معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به رنگ آمیزی سرعتگاه سطح ناحیه کرده است.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت سرعتگاه سطح ناحیه نیز، عملیات شستشو، بهسازی و رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها نیز آغاز شده است.