اجرای عملیات احداث سرپناه برای پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ گفت: عملیات نصب سازه فلزی برای سرپناه ایستگاه‌های پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو آغاز شده است. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره اظهار داشت: به منظور تامین رفاه و آسایش مسافران خطوط اتوبوسرانی، احداث سرپناه پایانه […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ گفت: عملیات نصب سازه فلزی برای سرپناه ایستگاه‌های پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو آغاز شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سید فرهاد خدابخشی در این باره اظهار داشت: به منظور تامین رفاه و آسایش مسافران خطوط اتوبوسرانی، احداث سرپناه پایانه اتوبوسرانی متروی ایران‌ خودرو از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ به اجرا در آمده است.

خدابخشی افزود: پروژه مسقف سازی پایانه اتوبوسرانی ایستگاه متروی ایران خودرو طی بازدید شهردار منطقه ۲۲ مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت و پس از اجرای فنداسیون و ساخت سازه اصلی پروژه،از روز چهارشنبه انتقال سازه سقف و پایه ها به محل پایانه انجام و عملیات نصب پایه ها  آغاز شده است.

او در پاسخ به این سوال که این طرح چه زمان به پایان می رسد، پاسخ داد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده پیش بینی می شود عملیات تکمیل مسقف سازی ۲ سکوی این پایانه ظرف ۱۰روز آینده به اتمام برسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ ادامه داد:با راه اندازی این سرپناه ها مسافران در زمان رسیدن اتوبوس در فصل مختلف سال از گرما و سرمای هوا در امان خواهند بود.

خدا بخشی عنوان کرد: مسقف سازی سایر سکوهای پایانه  اتوبوسرانی مترو ایران خودرو نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

منبع خبر