اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر منطقه ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر این محدوده غربی شهر تهران خبر داد و گفت: شهرداری منطقه برای مقاوم‌سازی آسفالت‌های معابر عملیات درزگیری آسفالت را در دستور کار قرار داده است. […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های ایران “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای عملیات درزگیری آسفالت معابر این محدوده غربی شهر تهران خبر داد و گفت: شهرداری منطقه برای مقاوم‌سازی آسفالت‌های معابر عملیات درزگیری آسفالت را در دستور کار قرار داده است.
رضا ایرانشاهی اظهار داشت: بهره مندی از عملیات درزگیری آسفالت ویژگی های گوناگونی دارد که از جمله آن می توان افزایش عمر و کیفیت آسفالت، کاهش قیر زدگی سطح آسفالت، تردد آسوده خودروهای شهروندان را نام برد.
وی افزود: با توجه به لزوم هر چه بیشتر نگهداری و بهسازی آسفالت معابر سطح منطقه، حوزه فنی و عمران جهت افزایش عمر مفید آسفالت، درزگیری بیش از چند هزار متر طول از آسفالت معابر را در دستور کار قرار داده است.
ایرانشاهی عنوان کرد: اجرای این طرح در حال حاضر در معابر پر رفت و آمد از جمله بزرگراه آزادگان و بلوار امیر کبیر به اجرا در آمده و براساس اولویت بندی در سایر معابر نیز صورت خواهد گرفت.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۲۲ خاطر نشان کرد:سرعت اجرای این نوع عملیات بسیار بالا است و شهرداری منطقه نیز تلاش می کند در فعالیت های عمرانی از محصولات روز دنیا بهره گیرد.
ایرانشاهی عنوان کرد: رفع چاله های آسفالت معابر نیز در دستور کار قرار دارد و در حال حاضر بخشی از چاله های آسفالت بزرگراه شهید خرازی و آزادگان برطرف شده است.