اجرای عملیات نصب و جانمایی علائم و تابلوهای ترافیکی در پل نورد بلوار شهید هاشمی منطقه پنج

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری های خوزستان: مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز از اجرای عملیات نصب و جانمایی علائم و تابلوهای ترافیکی در پل نورد بلوار شهید هاشمی منطقه به همت حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه خبر داد.     به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازاداره ارتباطات منطقه […]

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری های خوزستان:

اجرای عملیات نصب و جانمایی علائم و تابلوهای ترافیکی در پل نورد بلوار شهید هاشمی منطقه پنج

مدیر منطقه پنج شهرداری اهواز از اجرای عملیات نصب و جانمایی علائم و تابلوهای ترافیکی در پل نورد بلوار شهید هاشمی منطقه به همت حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه خبر داد.

    به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازاداره ارتباطات منطقه پنج شهرداری آرش دُر ،مدیر منطقه  در این خصوص گفت: در ادامه روند خدمات رسانی بهینه به شهر و شهروندان و پس از بازدیدهای میدانی صورت گرفته و نیاز سنجی به‌عمل امده توسط کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ، عملیات نصب و جانمایی تابلوها و علائم ترافیکی در پل نورد بلوار شهید هاشمی منطقه به اجرا درآمد.

وی در ادامه استانداردسازی و ایمن‌سازی معابر ، ارتقاء فرهنگ ترافیکی، تسهیل عبور و مرور شهری و بهبود جلوه بصری سیما و منظر شهری را از اهداف این عملیات عنوان کرد.

مدیر منطقه در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه ، گفت : حفظ و ارتقاء ایمنی و سلامت شهروندان از خطوط قرمز این مدیریت بوده و این مجموعه در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهد کرد.