اجرای هرس و فرم دهی به درختان سطح منطقه ۳

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری های خوزستان: اقدام روزانه رسیدگی به فضای سبز ، هرس درختان و ایجاد آراستگی بصری در پارک ها و حاشیه بلوارها توسط نیروهای فضای سبز منطقه ۳ صورت می پذیرد.      به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازاداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی […]

به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری های خوزستان:

اجرای هرس و فرم دهی به درختان سطح منطقه 3

اقدام روزانه رسیدگی به فضای سبز ، هرس درختان و ایجاد آراستگی بصری در پارک ها و حاشیه بلوارها توسط نیروهای فضای سبز منطقه ۳ صورت می پذیرد.

     به گزارش “بلدیه آنلاین” خبرگزاری شهرداری خوزستان به نقل ازاداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ ؛ میثم علی نژادسرپرست منطقه با اعلام این خبر گفت: عملیات هرس درختان به منظور آراستگی پارک ها و بلوارها ، جوانسازی درختان و درختچه ها با توجه به مساعد شدن شرایط آب و همچنین ایجاد منظر شهری زیبا بطور مستمر و طبق برنامه و دستور کار نواحی چهارگانه خدماتی توسط نیروهای زحمتکش حوزه فضای سبز در حال انجام است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه و نگهداری از فضای سبز شهری افزود : مهمترین هدف ما مناسب سازی منظر شهری ، ایجاد رفاه نسبی برای شهروندان و رسیدگی به سیمای شهر است که این مهم با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقدام در زمینه های مختلف از جمله کاشت و توسعه فضای سبز ، کاشت درختچه های جدید ، گلکاری های جدید و فصلی ، رسیدگی به تجهیزات پارک ها ، ایجاد روشنایی مطلوب و رفع خاموشی پارک ها و … بطور مستمر و روزانه صورت می پذیرد.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی های کلان شهرداری اهواز در زمینه توسعه فضای سبز شهری و ایجاد تنوع در گونه های گیاهی ، کاشت درخت و درختچه هایی از انواع گونه های مثمر، بومی و سازگار با شرایط محیط زیست شهرمان در دستور کار قرار گرفته اس و در نیمه دوم سال تا پایان فصل زمستان باتوجه به وضعیت مناسب جوی کاشت خواهد شد .