اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت در شهرداری منطقه۹ تهران

همزمان با دهه ولایت، شهرداری منطقه۹ تهران نسبت به برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت از عید قربان تا عیدغدیر اقدام می کند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای کارناوال های نشاط و جشن های محلی در سرای محلات و نور افشانی در غرب […]

همزمان با دهه ولایت، شهرداری منطقه۹ تهران نسبت به برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت از عید قربان تا عیدغدیر اقدام می کند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سیدمحمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای کارناوال های نشاط و جشن های محلی در سرای محلات و نور افشانی در غرب تهران از جمله این برنامه ها در دهه ولایت می باشد.
وی با اشاره به عناوین برنامه های اجرایی منطقه۹ در دهه ولایت افزود: برپایی موکب، استیج و ایستگاه‌های فرهنگی، برگزاری نشست‌های معرفتی، برگزاری دعای عرفه، اجرای سرود، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، حرکت کاروان‌های سیار خودرویی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی جشن و سخنرانی، تجلیل از نخبگان و فرهیختگان، تجلیل از خانواده شهدا و سادات و ایتام، برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی، اجرای مراسم نورافشانی، اکران فیلمهای داستانی  و مستند از جمله برنامه‌های اجرایست.


شهردار منطقه۹ عنوان کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با مشارکت کلیه ظرفیت‌های ستادی، سرای محلات، مساجد و پایگاه‌های بسیج نسبت به اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت برای شهروندان اقدام می کند.

منبع خبر