اجرای ویژه برنامه های فرهنگی برای شهروندان

سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری برنامه های شاد وسرگرم کننده برای شهروندان در شب های ماه مبارک رمضان و ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بلدیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، در آستانه آغاز سال نو، بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن که از زیبایی های امسال به شمار می آید، ویژه برنامه ای پس از اذان مغرب و عشاء از تاریخ 25 ام اسفند ماه 1402 لغایت 9 ام فروردین ماه 1403 در شهر بندرعباس ، بوستان غدیر، زیر پرچم برگزار خواهد شد.

رسول جهانداری رئیس سازمان گفت: زنده شدن طبیعت و آغاز فصل بهار و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و همزمانی جشن ملی با جشن مذهبی مسلمانان، فرصتی مناسب است تا با نو شدن زمین و طبیعت؛ نو شدن انسان، نو شدن افکار، نو شدن درون انسان نوعی تمرین زندگی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی در راستای وظایف ذاتی خود جهت ایجاد فضای معنوی و در عین حال شاد و سرگرم کننده در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری ویژه برنامه متناسب با این ایام برای شهروندان نموده است.

جهانداری گفت: اولین ویژه برنامه نوروزی دیشب پس ازاذان مغرب و عشاء در بوستان غدیر با اجرای برنامه های فرهنگی مختلف مثل نمایش، طنز، موسیقی و مسابقه برای شهروندان و مهمانان برگزار شد.