اجرای پروژه‌های عمرانی در صعب‌العبورترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، محمد خانچی امروز در آیین آغاز جام رسانه امید اظهار کرد: بذری که حضرت امام خمینی(ره) در قامت جمهوری اسلامی  ایران کاشت، امروز شاهد رشد شاخ و برگ‌های آن در نقاط مختلف کشور هستیم. وی افزود: در حوزه رسانه […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” : به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اهواز، محمد خانچی امروز در آیین آغاز جام رسانه امید اظهار کرد: بذری که حضرت امام خمینی(ره) در قامت جمهوری اسلامی  ایران کاشت، امروز شاهد رشد شاخ و برگ‌های آن در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی افزود: در حوزه رسانه نیز باید مانند شهید طهرانی‌مقدم که موشک نقطه‌زن طراحی می‌کند و اسرائیل را هدف قرار می‌دهد عمل کنیم، رسانه های انقلابی با افق بلند و شناسایی نقاط ضعف دشمن براساس منویات حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حرکت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: استان خوزستان امروز به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و اقدامات و رویدادهای خوبی در اقصی نقاط خوزستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ۷ مرتبه به استان خوزستان سفرکرده که در هر سفر یک دستاورد برای استان داشته‌اند، عنوان کرد: وقتی مقام معظم رهبری پروژه آب غدیر را در سخنرانی راهبردی شروع سال نو از دستاورد های نظام اعلام می‌کند، خواهیم دید که در این مجموعه اقدامات عظیم با عزم اراده دولت سیزدهم به نتیحه مطلوب رسید.

خانچی ادامه داد: به خاطر داریم که در سال های گذشته چه تنش‌های آبی در روستاهای خوزستان به وجود آمد که گاهاً به این روستاها با تانکر آب‌رسانی می‌شد. اکنون با تلاش جهادی و نگاه دولت تصفیه‌خانه منطقه کوت امیر که یک رؤیا برای مردم اهواز تبدیل شده بود تجهیز کارگاه و پروژه آن شروع به کار کردـ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان عنوان کرد: مردم شهرستان ایذه کنار چند سد زندگی می‌کنند، اما دچار تنش آبی بودند، طرح فدک با هدف آب‌رسانی به شهرستان‌های ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در دست اقدام است و اکنون پروژه‌های آن تعریف شده تا مانند آب غدیر رویداد بزرگی را رقم بزندـ

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد انرژی کشور در خوزستان است، تصریح کرد: استان خوزستان تأثیر زیادی در اقتصاد کشور دارد، اما کارهای روی زمین مانده زیادی دارد که با عزم و اراده قوی باید خواستان را در تراز واقعی خود قرار داده تا حق و حقوق مردم احقاق شود.

خانچی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار پروژه در سطح استان در حال اجراست، تشریح کرد: بیش از ۶ پروژه از محل عوارض آلایندگی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حال انجام است. اکنون در دورترین و صعب‌العبورترین نقاط استان شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی هستیم.

وی به تسریع در پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید در تسریع این پروژه تلاش خود را به کار گرفته تا به نتیجه مطلوبی در سطح استان برسد. با رویکرد استاندار خوزستان رتبه استان  در اجرای نهضت ملی مسکن از ۳۱ به ۱۲ ارتقاء  یافت، اما برای ما قابل قبول نیست و باید با تلاشی شبانه‌روزی و جهادی شاهد ارتقای استان باشیم.

انتهای پیام/۷۳۵/